Αδιέξοδο μου SMS

eurovision 2006

7 comments

  1. Jamella

    μπορω να σε ρωτησω ως «ανηψιο» του κυριου μακ τι επαθε το url του και δεν μπορω να μπω στο blog του?

  2. Jamella

    τι θα πει «το σβησε παλι» και οταν λεμε «ανεμος» ποιον εννοουμε?
    συγγνωμη για την αγνοια μου αλλα ειμαι καπως στην κοσμαρα μου..
    γμτ, βρηκα ενα του παραξενο ε-μειλ 3 ωρες πριν αλλα ηθελα να παω γυμναστηριο και ανεβαλλα να εκφρασω τις αποριες μου για μετα, δηλ για τωρα, και τωρα, βρισκω ΑΥΤΟ.

  3. mario

    ψάχνω να βρω ένα τόπο να παραπονεθώ για την φυγή του mac, εδώ είναι?
    τι κρίμα που τα έσβησε όλα πάλι και όχι τπτ άλλο, θα πρέπει να ψάχνω με τις ώρες για να τον ανακαλύψω πάλι από την αρχή.
    καλημέρες σε όλους.

Σχολιάστε

