Η μετάλλαξη της ξύστρας.

Παλεύουν τα μάτια μου στην οθόνη, παλεύω και ‘γω κάνοντας zoom in και zoom out. Δύσκολη κατάσταση και τα deadlines σφιχτά σαν το βλέμμα της δυσκοιλιότητας, αλλά εγώ εκεί. Δαμάσκηνο!

Μέχρι που ακούω την εξής στιχομυθεία στις πλάτες μου:

Κατερίναααα (νάζι είναι αυτό), “δίτροχου” ή “διτρόχου” είναι σωστό;

Δεν δίνω σημασία στην απάντηση της Κατερίνας μιας και δεν υποπτεύομαι τη συνέχεια και μεταξύ μας δεν ξέρω και την σωστή απάντηση για να το παίξω έξυπνος. Προφανώς η Κατερίνα απαντά στην ναζιάρα συνάδελφο και μετά….

Μετά ήρθε η καταιγίδα.

Είμαι νευρικός άνθρωπος. Δεν κάνω με τα ρούχα μου στη δουλειά. Πολλές φορές αυτό είναι και δημιουργικό. Όλα όμως έχουν τα όρια τους. Σηκώθηκα ξαφνικά από την καρέκλα μου και την nirvana του προγράμματός και φεύγοντας προς τα έξω, φώναξα σαν τον ντελάλη στο “corpse bride”.

ΠΑΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΦΕ! Α στο διάλο πια! (παραπονεμένα, το τελευταίο)

Ηταν ο ναζιάρης κεραυνός που με αποτελείωσε.

Δηλαδή Κατερίνα, δύο τρόχοι;

11 comments

  1. kaltsovrako

    Crazy man, σκεφτομαι πολλές φορές να αφήσω την ψηφιακή μου να γράφει ελεύθερα πάνω στο γραφείο αλλά δεν έχω μεγάλη μνήμη. Το επόμενο βήμα μου είναι να απευθυνθώ στο Κέντρο Κινηματογράφου για καμμιά επιχορήγηση. Μιλάμε για τέτοιο (και τόσο) πλούτο!

    Onomatodosia, όπου να ναι θα μου έρθει περίοδος. Αρχίζω και «συγχρονίζομαι» με τόσες γυναίκες δίπλα μου όλη μέρα!

    Έκανα μαλακία που δεν έγινα φαναρτζής.

    ;P

  2. kaltsovrako

    Ντάξ’ μωρέ και συ! Άκουσες ανεργεία και σε έπιασε βήχας!

    Εσύ μωρό, δίπλα μου θα κάνεις ΜΕΓΑΛΗ καριέρα σαν νοικοκυρά.
    😉

Σχολιάστε

