Κρίμα

… τόση γνώση, σε τέτοια βιβλιοδεσία.

Αν θεωρεί κάποιος πως τα γραπτά του είναι μόνο για λίγους, δεν έχει παρά να ορίσει έναν κωδικό για το κείμενο του και να το μοιράσει στους ικανούς και άξιους για αυτόν αναγνώστες. Απλά πράγματα. Παράδειγμα η εικόνα που παραθέτω, μιας και ο εν λόγω ιστολόγος διαθέτει wordpress:

Όχι μόνο να ξέρει να κλειδώνει ξαφνικά, Ips και να μην μπορεί να απαντήσει κάποιος σε κατηγορίες και βρισιές σε μια καθόλα κατα τα άλλα πολιτισμένη συζήτηση, μόνο και μόνο για να φαίνεται «μάγκας». Ετσι, παλικάρι μου;)

Όσον αφορά λοιπόν για τους ανάξιους αναγνώστες ή τέλος πάντων αυτούς που δεν ξέρουν που μπαίνει η περισπωμένη και η ψιλή:

Δεν θα απολογούμαστε αν κάποια στιγμή διάβασαμε ένα πολύ καλό blog. Δεν θα στεναχωρηθούμε γιατί το επίπεδο μας -αντικειμενικά- δεν είναι σαν του γράφοντα. Θα πάρουμε από τα γραπτά του. Όσο και όσα μπορούμε. Θα μάθουμε κάτι παραπάνω. Δεν θα γράψουμε ξανά σχόλιο, μόνο θα διαβάσουμε. Δεν υπάρχει λόγος να σχολιάσουμε σε έναν άνθρωπο που κουβαλά πάνω του όλη την ελιτίστικη υπεροψία και το μόνο που εισπράτει από το ιστολόγιο του είναι ο μόνιμος οργασμός από την όψη της δασείας.

Πρόλα αυτά, έμαθε και κάτι απο εμάς όλους τους αγράμματους, σήμερα.

UPDATE: Ρε σεις, μην σχολιάζετε άσχετα με το θέμα!
UPDATE ξανά: Λάθος. Κάντε ό,τι θέλετε!

24 comments

  1. Mirandolina

    Αγαπητέ Καλτσόβρακε,

    σου γραφω εδώ, διότι δεν προτίθεμαι να ξαναμπώ σε χυδαίες διαδικασίες κι εδώ υπάρχει καθαρότητα.

    Το σχόλιο μου για το «Στόχο» ήταν «θετικό» κι εξηγώ: Επειδή έδειξες στην πρώτη μαζική επίθεση των ιδίων ανθρώπων απενοχοποιημένος και χωρίς άγχη περί τον εαυτό σου, αναφέροντας το συγκεκριμένο, θεώρησα πως, αν το έλεγα θα κατανοούσαν πως άνθρωποι τους οποίους αγαπούν και σεβονται είχαν ακριβώς χαρακτηριστικά τα οποία υποτίθεται ότι τους βγαζουν απο τα ρουχα τους. Το έκανα θέλοντας να τονίσω ότι είσαι ένας άνετος άνθρωπος, απενοχοποιημένος. Όχι για να σε θίξω.

    Δεν ήθελα επ ουδενί να σε προσβάλω. Ειδικά από σενα και για την παρεξήγηση, σου ζητώ συγγνώμη. Την μόνη που θεωρώ ότι οφείλω.

  2. kaltsovrako

    Mirandolina, κατ’ αρχήν το post αυτό δεν αναφέρεται σε σένα. Το ξεκαθαρίζω για τυχόν μελλοντικές παρεξηγήσεις, άνευ λόγου. Και επειδή δεν γουστάρω να βάλω link, σου λέω πως έχει να κάνει με τον George και τον αγαπημένο καθρέφτη του. Τέλος.

    Το πιο κάτω ναι, είναι μια απόπειρα metablogin (η πρώτη του παράγραφος, κυρίως) με σημείο αναφοράς το post σου και προβληματισμούς μου, διαβάζοντας και άλλους ιστολόγους, μεταξύ αυτών και η Κωνσταντίνα.

    Οk, αντιλαμβάνομαι (έτσι όπως το εξηγείς, τώρα όμως) τι θέλεις να πεις με το «Στόχο», μόνο που βγήκα από τα ρούχα μου με το ειρωνικό στυλάκι που απαντούσες σε όλους -συμπεριλαμβανομένου και εμού- υπό τους ήχους του «the sting», όπως εσύ ζήτησες να διαβαστεί. Και εγώ αντέδρασα κάπως απότομα -μα τίμια απέναντι στο συναίσθημα μου τη στιγμή εκείνη. Έννοιωσα μια άδικη κατηγορία, σαν να με στιγματίζεις στα 33 μου, με τη μαλακία που έκανα όταν ήμουν μικρός. Προσπαθούσα και γω, παρόλη τη διαφορετική μας οπτική γωνία να μη σε προσβάλω και αν μου βγήκε έντονα, θα ήθελα να ζητήσω με την σειρά μου και εγώ συγνώμη. Δεν είναι βλέπεις εύκολο να κατανοήσει ό ένας τον άλλο 20, 30, 500 χλμ. μακρυά και πίσω από μια οθόνη αν την ώρα που γράφει κάτι, είναι χαμογελαστός, δυστυχισμένος, απένταρος, στρεσαρισμενος, κ.ο.κ.. Τέλος πάντων.

    Επίσης και στο βαθμό που με αφορά, εξοργίστηκα ακόμα περισσότερο με την ειρωνία σου απέναντι στην Κωνσταντίνα για λαϊκισμό.

    Τί σημαίνει λαϊκίζεις στα blogs; Δηλαδή εσύ, στο εν λόγω post σου, έκανες υψηλή τέχνη ρε Μιραντολίνα;

    Ή της την λες επιδή της εξήγησες κάποια στιγμή τον ορισμό της λέξης; Γιατί κόμπλεξ για την άγνοια μας σε ορισμένα θέμματα ούτε εγώ ούτε η Κωνσταντία -περισσότερο- ‘εχουμε. Ρωτάμε, μαθαίνουμε και δεν ντρεπόμαστε.

    Δεν ισχυρίζομαι πως σε υπερασπίστηκα για το post εκείνο, μα διάολε, απλά έννοιωσα την ανάγκη να καταθέσω (όπως και στο πιο κάτω κείμενο μου) τον προβληματισμό μου: «τί σκατά να εισπράξω διαβάζοντας ένα post»; Το πρωτογενές συναίσθημα που με κυριεύει ή την -καλώς ή κακώς- καχυποψία απέναντι στον συγγραφέα (σύμφωνα με τα προηγούμενα γραπτά του);

    Πραγματικά έχω μπερδευτεί, ίσως γιατί δεν έμαθα στη ζωή μου να διαβάζω και δεν έχω την εμπειρία να ξεχωρίζω πίσω από τα κείμενα άλλα πράγματα. Ακόμα και την αφέλεια μου -σε όποιο βαθμό την έχω- την θεωρώ πολύτιμη και δεν θέλω να την μηδενίσω, φοβούμενος πως θα δυστυχίσω διαφορετικά. Ζητώ λοιπόν από εμένα, πρώτα να διαβάζει ένα κείμενο «γυμνός» από επιφυλλάξεις. Το μετά, είναι άλλη ιστορία. Ύστερα πράγματι και αφού έχω εισπράξει το συναίσθημα του συγγραφέα όσο μπορώ, κρίνω και άλλες παραμέτρους. Και στην δική σου περίπτωση, έχω κάποιες διαφωνίς, κάποιες επιφυλλάξεις ώς προς τις προθέσεις σου με αυτά που γράφεις. Αυτό δεν θα μου ακυρώσει το δάκρυ που έφυγε αλλά δεν θα σταματήσει και εκεί.

    Και τέλος, τώρα που μου έρχεται στο μυαλό, αν πράγματι επένεσες εμένα εναν πρώην αναγνώστη του Στόχου, τότε κατηγορείς τους άλλους σαν τάχαμου δημοκράτες. Κόκκινη κάρτα επιεικώς! Ποιά είσαι εσύ, εγώ, αυτός που θα κρίνει ως άσπιλος την δημοκρατικότητα του άλλου. Μου θυμίζει μια πρόσφατη κατηγορία που μου «απαγγείλανε» και με στεναχώρησε πολύ πως είμαι κρυφοφασίστας μα δεν το ξέρω (ευτυχώς που κρατάν το φασιστόμετρο αυτοί και μας ανοίγουν τα μάτια). Ποιοί; Αυτοί που δεν δέχονται σχόλια από ανθρώπους που δεν συμφωνούν μαζί τους δίχως καν να έχουν αλλάξει τον πιο ανώδυνο χαρακτηρισμό (το ποστ αυτό είναι χαρακτηριστική περίπτωση).

  3. Mirandolina

    Καλτσόβρακε, αφήνω έξω την Κωνσταντίνα διότι είναι η γυναίκα σου και δε θα ήσουν άντρας αν δεν την υπερασπιζόσουν, ακόμη κι αν σφαλλει. Μόνο αυτό: η αγάπη μπορεί να οδηγεί και σε εγκλήματα.

    Για τους λοιπούς, όμως, τους οποιους συνέντρεξε: Εδώ και πολύ καιρό ένα σκυλολόι χωρίς στάλα ανδρισμού, κοπαδιάζει και μου επιτίθεται μεταφράζοντας όπως γουστάρει κι όπως τη βολεύει ότι γράφω. Λενε κι ο ένας τον άλλο «καλό παιδί» και καθαρίζουνε: μπορούν τώρα να γίνουν όσο χυδαίοι θέλουν (όχι μόνο σε μένα αλλά και σε όποιον τολμήσει να μιλήσει — δες τι είπαν στον ολ μπόυ!).

    Η χυδαιότητα την οποία καλούμαι να αντιμετωπίσω, είναι μοναδική, στα 12 χρόνια που είμαι στο διαδίκτυο. Κατηγορίες και συνωμοσιολογία γιατί …έτσι (νταξ, έχουν και μία πηγή που δεν την έχουν ελέγξει, ξέρω. Ας την ελέγξουν, πες τους).

    Δεν μίλησα την πρωτη φορά (επί ημέρες ο διασυρμός…), δε μίλησα και τη δεύτερη, τουλάχιστον μέχρι να μπορώ να γελάσω με τη φάση. Είμαι βεβαία ότι ετοιμάζουν την τρίτη.

    Όμως μη μου μιλάς για δημοκρατίες. Δεν είμαι κανα χτεσινό παιδάκι. Αυτό εδώ λέγεται χουλιγκανισμός. Καθαρόαιμος χουλιγκανισμός. Έχει όλα τα χαρακτηριστικά. Όσο για ελευθερία του λόγου, τι να σου πω!: έφτασαν σε σημείο να με εγκαλούν που υπάρχω στην ευλογόσφαιρα. Όπως σωστά γράφτηκε από ανθρώπους που έχουν κρίνει αυστηρά κι εμένα, αλλά με σοβαρότητα, ήταν εμφανώς τόσο λυσσασμένοι που μόνο αν εξαφανιζόμουν θα ευχαριστιόταν. Η πιο χαζή απ όλους ζήτησε μάλιστα, στο ευλογ του μπιγκφατ, να μου αφαιρεθεί ο λόγος και να μην έχω το δικαίωμα να αποτίσω φόρο τιμής στο νεκρό πιλότο, διότι δεν είμαι ο …πρωθυπουργός (ωραίο; λοιπόν, το έγραψε σοβαρά!).

    Αν εσύ θεωρείς ότι αξίζει «κόκκινη κάρτα» σε κάποιον που αρνείται να υποταχθεί στο φίμωμα που θέλουν να του επιβάλλουν, κάπου έχουμε χάσει τη μπάλα. Ειδικά όταν για την επίτευξη του φιμώματος γίνονται εμφανώς χουλιγκάνικες επιθέσεις και εξυφαίνονται απίστευτες θεωρίες συνομωσίας. Για αυτά είναι ικανοί. Από αρχές κι αρχίδια όμως ούτε στάλα…

  4. kaltsovrako

    Μιραντολίνα, η ιστορία στην αρχή με μπέρδεψε και δεν σου κρύβω πως σαν άνθρωπο (οχι ως ιστολόγιο) αρχίζει και με εκνευρίζει.

    Λοιπόν, η παράγρσφος για την Κωνσταντίνα που λες πως την αφήνεις έξω και σου-ξου-μου-ξου-μανταλλάκια, είναι παραμύθι πήγαινε με. Λες την κολακία σου προς το πρόσωπο μου (που μόνον αυτό δεν είναι στην πραγματικότητα! Σε πληροφορώ πως με την Κωνσταντίνα έχουμε διαφωνίσει πολλές φορές για τα post, ο ένας του άλλου αλλά μόνον σήμερα έγραψα στο post της και το έκανα για λόγους πολιτικής ορθότητας), και μετά πετάς τη βόμβα περι εγκλήματος και το κλείνεις το θέμα. Κάνεις μεγάλο, τραγικό λάθος αν πιστευεις πως θα την υποστηρίξω μόνο και μόνο γιατί είναι σύντροφός μου. Θα την υποστηρίξω όταν νιώσω πως έχει δίκιο. Δεν διατηρούνται σχέσεις και οικογένειες πλέον μόνο με τέτοιες λογικές ανθρώπων, τύπου :τί είπες για την γυναίκα μου, ρε, κλπ. Νομίζω πως έγινα κατανοητός.(Τώρα που το σκέφτομαι, ναι πράγματι το έχω κάνει μια φορά στα blogs όταν την έβριζαν χυδαία κάτι ανώμαλοι http://kaltsovrako.blogspot.com/2006/04/anonymous.html και μάλιστα ενήργησα και καθηστερημένα. Στο τέλος βέβαια παρεξηγήθηκα από κατι κουλτουριαροαγάμητα αιγοπρόβατα αλλά τέλος πάντων, καλή καρδια, που λένε). Πάμε παρακάτω.

    Λες για το υπόλοιπο «κοπάδι» που υποστηρίζει (σαν να μου λες: και η δικιά σου στο κοπάδι ανοίκει αλλά ας μιλήσουμε για τους άλλους μην τυχόν παρεξηγηθείς:} πως λυσάει να σε κατασπαράξει.
    Από που το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα; Ο Μανιφέστο δεν έχει γράψει επαινετικά σχόλια για ‘σένα;
    http://manifestogr.blogspot.com/2006/02/blog-post_114077448583256746.html
    http://manifestogr.blogspot.com/2006/02/good-post.html
    Τί τον έκανε να δυσανασχετίσει (στην χειρότερη περίπτωση) με το κείμενο σου και στο τέλος-τέλος να πονηρέψει και εμένα για το συναίσθημα που εισέπραξα; (κοίτα την τελευταία παράγραφο του προηγούμενου post μου). Αν τώρα όπως λες το «σκυλολόι» αυτό ερμηνεύει κατα το δοκούν κάπου έχεις και ‘συ την ευθήνη. Ή συμβαίνει να αφήνεις μετέωρα μηνύματα ή τοποθετήσε καθαρά και σε αυτην την περίπτωση ο καθένας έχει δικαώμα να διαφωνήσει. Ούτε το ένα, ούτε το άλλο όμως τον κάνει σκύλο. Το ότι είναι καλά παιδιά το πιστευω και εγώ, όπως πιθανότατα να το έλεγα αν σε ήξερα και εσένα. Δεν είναι συντροφική κουβέντα, είναι αλήθεια. Για τον old boy, που τον συμπαθώ πολύ -αν και βαζελάκι- ο J95 του την έπεσε για άλλους λόγους απ’ ότι κατάλαβα και δεν έχει να κάνει με το αν σε υποστήριξε ή όχι. Αλλωστε θα μπορούσε να μου τα χώσει και εμένα για το demi-sesson τύπου σχόλιο μου και δεν το έκανε. Άρα κάτι άλλο είναι και δεν έχει να κάνει με σένα. Άστο.

    Για την πεσιματική και ‘γω να σου πω την αλήθεια μου αισθάνθηκα λίγο άβολα -πόσο μάλλον εσύ- αλλά τώρα που μου λές για συνομοσιολογία και… πηγές και ‘νταξ, τί εννοείς ρε Μιραντολίνα. Υπάρχει δηλαδή κάποια βάση στο πέσιμο που έφαγες; Και τί πηγή είναι αυτή; Είμαστε φακελωμένοι και δεν το ξέρω εδω μέσα;(Όχι τίποτις άλλο αλλά η δικιά μου «πηγή» είναι με απόσπαση στην Κύπρο χρόνια τώρα, για να ρωτήσω!) Τελικά με τα συμφραζόμενα σου (νταξ, έχουν και μία πηγή) ποιος έχει δίκιο να «σκυλιάζει» και να την ψάχνε στην τελικήι; ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΛΟΥΣ, ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ! ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΠΛΕΞΕΙ;

    Την τρίτη φορά (όπως και τις προηγούμενες) μάλλον εσύ θα την δημιουργήσεις. Βρε συ, εγώ κυκλοφορώ στο διαδίκτυο 2 χρόνια και εσύ 12. Τί θες, να σου τα μάθω εγώ αυτά; Άμα γράψεις -ημιτυχαίο παράδειγμα- για την «κόκκινη προβιά» θα γίνει της πουτάνας, δεν το καταλαβαίνεις;

    Επίσης σε μια άσχετη συζήτηση που είχα με ένα φίλο προχθές του είπα πως τον χουλιγκάνο τον προτιμώ από κάποιον που τον βλέπω και δεν είναι σαφές αυτό που πρεσβεύει. Ο χουλιγκάνος είναι τίμιο πράγμα. Χαζό, ηλίθιο αλλά τουλάχιστον τίμιο. Ξέρεις τί αντιμετωπίζεις. Εντάξει, υπερβολές λέμε όλοι και ακόμα περισσότερο πίσω από μια οθόνη, το έχουμε ξαναπεί. Για την κόκκινη κάρτα που σου «έριξα», δεν το ερμήνευσες καλά! Δεν το έκανα γιατί αρνήσαι να υποταχθείς στο φίμωμα! Αλοίμονο. Ούτε στο πρόσωπο σου (το διαδικτυακό έστω), μα για την πρόθεση σου να με επαινέσεις για την πρώην (στιγματίστηκα πλέον ο κερατάς) αναγνωστική μου ανωμαλία που ταυτόχρονα μείωνε τους άλλους λοιπούς «ψευτοδημοκράτες» που διαφώνησα κατα τα λεγόμενα σου. Ε, είναι αντιφατικό του κερατά ρε συ! Πόσο μάλλον πονηρό ώς προς το πως με θεωρείς.

    Λοιπόν επειδή η ώρα είναι περασμένη και τα μάτια μου κάνουν πουλάκια, το κλείνω εδώ για απόψε.
    Δεν σημαίνει πως η διαφορετική άποψη που έχουμε για κάποιους μηδενίζει οτιδήποτε.

    Καλά να είμαστε να χεζόμαστε.

  5. Mirandolina

    Καλτσόβρακε, κρατάς ότι σε συμφέρει. Οι θεωρίες συνωμοσίας έχουν διατυπωθεί από το Τζέυ (τα περί πολιτικής ατζέντας) και πληροφορίες ιδιαίτερα προσωπικές έχουν διατυπωθεί ή υπονοηθεί (σιγα μη σου κανω λιστα). Θες να πιστέψω ότι δεν είναι προϊόν κουτσομπολιού αλλά ικανοτήτων …μέντιουμ;

    Και φυσικά είναι σκυλολόι. Ακριβώς έτσι φέρθηκαν την πρώτη φορά έτσι και τη δεύτερη. Το «εσύ το προκάλεσες» το λένε και στους βιασμούς. Τρομερό επιχείρημα, τι να σου πω!!! Όσο για τα «θετικά» δημοσιεύματα του Μανιφέστου, ναι, είναι προκάλυμμα χρήσιμο.

    Το λυντσάρισμα και οι δολοφονίες που έχουν επιτελεστεί από «ηλίθιους τίμιους χουλιγκαν» θα οφείλονται προφανώς στα θύματα, τα οποία φταίνε και προκαλούν, ε; Απίστευτη άποψη. Τεσπα, να τους χαίρεσαι τους «καλά παιδιά και ηλίθιους χούλιγκαν» — προτιμώ να είμαι σκεπτόμενος και συνειδητά έντιμος πολίτης.

    Καλημέρα και τέλος.

  6. kaltsovrako

    Βρε κοπελα μου σου λέω πως δεν ξέρω -και φοβάμαι να «μάθω» αν όπως λες, οι θεωρίες συνωμοσίας έχουν μία έστω βάση (Mirandolina said: νταξ, έχουν και μία πηγή). Στην πραγματικότητα δηλαδή παραδέχεσαι πως το μπινελίκι που τρώς μπορεί να είναι και δικαιολογημένο ως ένα βαθμό που επιτρέπει η αντιπαράθεση.
    Αυτό εννοώ το φελέκι μου μέσα!

    Ακου τώρα να σου πω περί επιχειρημάτων και άλλων τέτοιων δικολαβικών τεχνασμάτων. Χέστηκα! Δεν ιστολογώ για να αποδεικνείω κάθε φορά που γράφω κάτι! Δεν θέλω να σου αποδείξω τίποτα με επιχειρήματα παρά μόνο να συζητήσω όπως θα συζητούσαμε αν καθόμασταν σε ένα καναπέ με ένα ποτήρι στο χέρι. Προφανώς δεν έχεις αντιληφθεί πως μιλάω. Και σταμάτα να υποπτεύεσε τον καθένα με τη σειρά σου. Για τους χούλιγκαν δεν είπα πως τους γουστάρω, ούτε πως θεωρώ τα παιδιά τέτοιους. Απλά είπα πως σε μια συζήτηση -και εδώ έρχεσαι στα λόγια μου- οτι τους προτιμώ (πως λέμε το κακό και το χειρότερο) από κάτι συνειδητοποιημένα εντάξει τυπάκια που κρύβουν μέσα τους τον μακελάρη.

    Αλλά ο καθένας μας προφανώς κρατά αυτά που θέλει. Οχι μόνο εγώ, έτσι;

    p.s. Προτιμώ όσο μπορώ και μου επιτρέπεται να είμαι αυθόρμητα έντιμος άνθρωπος και όχι συνειδητά έντιμος πολίτης. Είναι πιο τίμιο και ας κάνω λάθος.

    Καλημέρα και σε σένα.

    Α, και να σου πω, πως είναι πράγματι Πολύ καλά παιδιά.

  7. costantina

    Καλτσό, θα το είχες γλιτώσει όλο αυτό αν με άκουγες και έψαχνες το λεξικό την έννοια του όρου «σχιζοφρένεια». Καλά να πάθεις λοιπόν.

    😛

  8. Mirandolina

    Ένα μόνο από τα πολλά: Ίσως θα άξιζε να ρωτήσεις την μικρή εκ των «καλών παιδιών» τι εννοούσε με το «έρευνα» που κάνω, έτσι σε εισαγωγικά. Να σου πει αν αυτό είναι αναφορά στην επαγγελματική μου ζωή ή όχι.

    Μετά ρώτα την που το έμαθε. Αυτός που της τα είπε, λέγεται πηγή. Εκτος αν το πολυ καλο αυτο παιδι ειναι και μεντιουμ, είπαμε.

  9. kaltsovrako

    Μπορεί να το κάνω, μα πίστεψε με αν το κάνω, θα το κάνω από κουτσομπολιό. Όπως λέει και ο Mac, χεστηκαμάν!

  10. mainmenu

    μήπως είναι λίγο φάουλ αυτό με τη σχιζοφρένεια, γιατί κι ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο την πέρασε στ’ αλήθεια και μιλάμε μια χαρά και λογικά. Μάλιστα άμα δε συμφωνεί μαζί μου δε με βρίζει καθόλου, αλλά μου τσιμπά το κωλαράκι και μου λέει σ’ αγαπώ.

    Πάντως μέχρι τα μπλογκς να καταφέρουν να αλλάξουν τον κόσμο, (ίσως μας προλάβει το πλέυστεισιον βέβαια, μου φαίνεται λίγο πιο επαναστατικό) χαίρομαι που θα απομείνουμε καθημερινές γραφικότητες, να μαλλιοτραβιόμαστε για πέντε δοξαστικά λεπτά δημοσιότητας στη μπλογκογειτονιά.

  11. costantina

    «μήπως είναι λίγο φάουλ αυτό με τη σχιζοφρένεια»

    Η σχιζοφρένεια είναι υπαρκτή ασθένεια, έχει συγκεκριμένα συμπτώματα και είναι ιάσιμη. Κανένα υποτιμητικό υπονοούμενο για τους ασθενείς. Δεν καταλαβαίνω, γιατί ήταν φάουλ να βλέπω συμπτώματα σχιζοφρένειας γύρω μου και να το αναφέρω εδώ.

  12. kaltsovrako

    Επειδή ρώτησα και έμαθα mainmenu, σχιζοφρένεια η Κωνσταντίνα εννοεί την μανία καταδίωξης.
    Πράγμα που το παθαίνουμε βέβαια όλοι αν μας την πέσουν.

    Εγώ το είπα πάντως. Καλά να είμαστε να χεζόμαστε.

  13. DCD

    Χμμμ… κατι εχω χασει μαλλον -και να’ταν η πρωτη φορα!
    Καλημ(σπ)ερες και στους δυο.

  14. mainmenu

    το τελευταιο που θελω ειναι να μαλωσουμε, αν δεν ακολουθει σεξ φέρνει μόνο πονοκέφαλο. Είστε γιατρός Κωνσταντίνα και κάνετε διαγνώσεις μέσω δικτύου…;

    θα τσιμπήσω το κωλαράκι του Καλτσόβρακου είναι πιο κίνκυ…:) πληζ μην απαντήσεις επιθετικά…είμαι λίγο φλώρος και φοβάμαι τους καβγάδες…

    πάντως παιδιά σε ένα θέμα που ιδεολογικά συμφωνώ μαζί σας, για το ποστ της Μιραντο με τον πιλότο, τραβήχτηκε τόσο πολύ η κριτική και με τόσο επιθετικό τρόπο, που έχω φτάσει στο σημείο να διαβάζω Βαγγέλακα και να σκέφτομαι πες τα χρυσόστομε.

    κι επειδη φύτρωσα εκει που δε με σπέρνουν την κάνω επί τόπου…ελπίζω να μην παρεξηγηθούμε γιατί είπαμε εσείς είσαστε και ζευγάρι θα εκτονωθείτε…εγώ πάλι πόσο να το βασανίσω το πέος…δε με λυπάστε;

  15. kaltsovrako

    Απαπαπα, τί λες παιδάκι μου! Σιγά να μην σε παρεξηγήσουμε. Να τσίμπα το κωλάκι μου να δεις!
    ;P

    και γω είπα πως το κακό παράγινε, μα εδώ είμαστε να το συζητήσουμε. Ε, κάποιοι πιο κοντινοί μου ανθρωποι είχαν άλλη άποψη από εμένα και ξανα εδώ είμαστε να συζητήσουμε και με αυτούς. Σιγά το πράμα.

    Αχ! πόνεσα ρε! Πως τσίμπάς έτσι; )

  16. Afti pu to wordpress arnite na dehti

    Χμμμμμ….

    Cult Σώβρακο, σας υποψιάζομαι για σχολιοφοβικό (μεταξύ όλων των άλλων!!!)

  17. kaltsovrako

    Εντάξει κυρία μου, εντάξει, κάποια λαθάκια προλάβαμε και τα διορθώσαμε καλέεεεεεεε.

    Αν σκεφτείς πως άφησα το Γενικό λύκειο για να πάω στο Ναυτικό επειδή είχε περισσότερο χαβαλέ τότε είναι «δικαιολογhμένα κάτι λαθάκια τύπου: εφορεΙα»

    ;P

    Τα άλλα τα φοβικά μου είναι τα χειρότερα!!!! Χαχαχα

  18. πάνος

    Που πας και μπλέκεις και συ, καημένε Καλτσό…

    ΕΚΕΙ ΣΥΝΔΥΟ ΔΕΝ ΠΕΡΠΑΤΟΥΝ, ΣΥΝΤΡΕΙΣ ΔΕΝ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΥΝ!

    (Εκεί εισπράττεις το «φασίστας» έτσι, χωρίς πολλά πολλά, χωρίς να έχεις πει «κιχ» εναντίον, ακόμα κι όταν όσα διάβαζες σε έστελναν …αδιάβαστο! Φαντάσου κιόλας να πεις και καμιά κουβέντα – δε σε ξεπλένει ο Δούναβις…)

    Μην ασχολείσαι, παλλικάρι μου. Στο λέω μετά λόγου γνώσεως, δεν αξίζει τον κόπο!

  19. J95

    Κοίτα Mirandolina, πρώτον για τις πολιτικές σου απόψεις χωριό που φαίνεται κολαούζο δε θέλει και αν στο μυαλό σου θεωρείς ότι το να υποστηρίζεις 12 από τα 14 σημεία του Ur-Fascism είναι έκφραση αγαπητικής κοσμοθεωρίας, ε σόρι κάνεις λάθος και μπορεί στην Ελλάδα να είσαι ό,τι δηλώσεις, στο μυαλό μου όμως είσαι ό,τι κρίνω.

    Για συγκεκριμένη ατζέντα δε σου κρύβω πως ήμουν σίγουρος μέχρι πριν μια εβδομάδα, βλέποντας όμως πώς αντιδράς στην κριτική (εντελώς σαν παιδί που του πήραν το παιχνίδι του) συνειδητοποίησα πως δε μου γεμίζεις το μάτι για Αφοσιωμένος Μαχητής των Ιδεών.

    Από εκεί και πέρα αισθάνομαι την ανάγκη να υπενθυμίσω ότι τη μοναδική φορά που κάποιος ανώνυμος είπε στο blog μου ότι εσύ, ο BFO κλπ έχετε «μετακομίσει» μαζικά εδώ με σκοπό να προπαγανδίσετε, διαφώνησα κατηγορηματικά.

    Και γενικά στ’ αρχίδια μου τι κάνετε, απλώς όταν γράφετε πράγματα που δεν ισχύουν θα γράφω τον αντίλογο, όταν γράφετε/κάνετε κοτσάνες θα ειρωνεύομαι και θα χλευάζω και τέλος το κολπάκι του αλληλολινκμπλογκαρίσματος προφανώς γύρισε μπούμερανγκ γιατί δε γεννήθηκαν ακόμα οι μαλάκες που θα καταφέρουν να καπελώσουν ένα loosely coupled αυτοργανούμενο πολύπλοκο σύστημα.

    Όσο για την επαγγελματική σου ζωή, δεν είναι κάτι που έχεις κρύψει.

    Πάντως εμένα δε με ενδιαφέρει ούτε η προσωπική σου ζωή ούτε η επαγγελματική σου ζωή ούτε η φάτσα σου ούτε ΤΙΠΟΤΑ. Αντιπαθώ και πολεμώ τις ΑΠΟΨΕΙΣ σου πάρα πολύ και δε θα σου κρύψω ότι νιώθω μια μικρή χαρά όταν γράφω κάτι που ξέρω ότι θα σου τη σπάσει, αλλά εκεί ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ το θέμα.

    Κανείς δε σ’ εμποδίζει να γράφεις ό,τι θες και είναι ΜκΛ να προσπαθείς να το κάνεις εσύ σε όσους διαφωνούν μαζί σου, βαφτίζοντας τη διαφωνία και την κριτική «φίμωμα».

    Γενικά νομίζω πως τα έχεις μεγαλοποιήσει λίγο τα πράγματα και μάλιστα συχνά κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια.

  20. mantalena parianos

    J96 έγραψες:
    «Κανείς δε σ’ εμποδίζει να γράφεις ό,τι θες και είναι ΜκΛ να προσπαθείς να το κάνεις εσύ σε όσους διαφωνούν μαζί σου, βαφτίζοντας τη διαφωνία και την κριτική “φίμωμα”»

    «Γενικά νομίζω πως τα έχεις μεγαλοποιήσει λίγο τα πράγματα και μάλιστα συχνά κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια».

    🙂

Σχολιάστε

