Δεν πάει άλλο!

face1

ΤΩΡΑ!!!!!!!!

9 comments

  1. graham

    Welcome to the club! Με έναν φίλο μου λέμε να το κάνουμε και μπλουζάκι! Να σου στείλω ένα να το φοράς στη δουλειά;

  2. padrazo

    ασε κατω το αντηλιακό μου και βάλε την πετσέτα σου λίγο πιο κεί. Κρύα η θάλασσα σήμερα δεν περιμένουμε λίγο? και μήπως στο μεταηύ να πίναμε καμιά μπυρα στην καντίνα που έχει και δροσιά?

  3. kaltsovrako

    graham, δε νομίζω φορώντας το, στη δουλειά να λειτουργήσει σωστά. Μάλλον θα μελαγχολήσω! Thanks anyway 😉
    Σπιτόγατε, θα έλεγα μάλιστα σε μορφή επιδημίας!
    Mantalena, είμαι και φένομαι! Εσύ έχεις και 1-2 νησάκια καβάτζα. Εγώ ούτε τσαρδί. ;(
    Padrazo, μην δυσκολεύεις την κατάσταση μου! Παρόλα αυτά, έχω σταμπάρει 2 πιπίνια στο bar της καντίνας, σκέτος καυσωνας! ;P
    Πάνο μου σωστά τα λες, ειπαμε να πάμε διακοπές, όχι να παίξουμε!
    Kosta, βλέπω ….. ομοιοπαθής και συ. Υπομονή. 😉

Σχολιάστε

