Fukc me, lingblog me, throw me to the rocks linkbrotha…

…και άλλα τέτοια χαριτωμένα. Metablogin δε θέλετε;)

H Μανταλένα έχει μια άποψη περί monitor που δε με βρίσκει να την συνερίζομαι αλλά αυτό ΔΕΝ σημαίνει πως δεν θα την διαβάζω, πως δεν θεωρώ το blog της καλό και όλα αυτά τα χαριτωμένα που λέμε «εμείς» οι bloggers (αυτόν τον προσδιορισμό δεν τον κατάλαβα ποτέ, σε άλλη συνεδρία μας θα ασχοληθώ με το θέμα). Θα μου πει η κοπέλα: καλά ρε μπαγλαμα, και πότε σε είδαμε από τα μέρη μας και μιλάς για μένα; Δε πολύσχολιάζω παρά μόνο όταν έχω χρόνο και κέφι για πλάκα κυρίως.

Αυτό όμως που με ψιλοτρέλλανε σήμερα αλλά δεν είχα χρόνο και το γράφω τώρα, είναι η πεσιματική του Γρηγόρη στην απόφαση της Παριανής για την απόφαση της να φύγει από το monitor, να αλλάξει ταυτότητα, φύλλο, κάλτσες και ό,τι άλλο σκατά έχει δικαίωμα να κάνει και να γράψει ο καθένας μας. Το ξαναλέω για όποιον άνοιξε τώρα τον δέκτη του πως ΔΕΝ συμφωνώ με τηνΜανταλένας. Δεν!

Ο Γρηγόρης λοιπόν έγραψε ένα post :Όχι άλλη μαλaκία στο monitor που κατακεραυνώνει την απόφαση, την ίδια; Θα σας γελάσω. 🙂

Ένα στατιστικό έχω να καταθέσω αυτή τη στιγμή, σε αυτά που σοφά γράφει ο Γρηγόρης. Την 28η Ιανουαρίου (σας έχω πει ξανά αλλά δεν ακούτε πως εδώ κάνουμε ντεκαπάζ, όχι αστεία) δημιουργήθηκαν τουλάχιστον 4 λογαριασμοί για lingblog -τέσσερα, γιατί βαριέμαι να ψάχνω άλλο για τον συμπαθή Γρηγόρη, απλά μου είχε κάνει εντύπωση τότε- και linkάρισαν όλοι αυτοί ΠΡΩΤΑ στο post: Η κατάντια του Νίκου Δήμου. Με τη σειρά εμφανίζονται οι ακόλουθοι linkblogers:

Kakos, (πρώτο linkblog το παραπάνω πιασάρικο post, 28 Ιανουαρίου)

crashtest, (πρώτο linkblog το post του Γρηγόρη που λέγαμε, 28 Ιανουαρίου),

korina, (πρώτο linkblog το post του Γρηγόρη για το Δήμου, 28 Ιανουαρίου), έλα ρε!

womanonline, (πρώτο linkblog το post του Γρηγόρη, μην επαναλαμβανόμαστε, 28 Ιανουαρίου).Στην αρχή νόμιζα πως ήταν η Lili, αλλά μετά το χεσίδι μέσα στο post (να αγιάσει το στόμα της για την αγένεια του, θεωρώ πως δεν είναι αυτή εκτός και αν έχει και κείνει 2 λογαριαμούς εκτός του lili). Είπα ΕΓΩ να αγιάσει το στόμα της;)

gregxamogela, (πρώτο linkblog το post του Γρηγόρη Η κατάντια του Νίκου Δήμου –κουράστηκα ήδη- 28 Ιανουαρίου) Βάρδα μην είναι ο ίδιος ο Γρηγόρης!

Τυχαίο θα πει κάποιος. Πόσο ρε φίλε; θα πώ εγώ. Πάμε παρακάτω.

Στις 12 Φλεβάρη ανεβαίνει ένα κείμενο στο monitor, 2 φορές (μπορεί να παραείμαι κακός τώρα αλλά θα δείτε γιατί το γράφω) με τίτλο: Αγάπη μου ,δεν πρόλαβα να σε σκοτώσω! (ούτε με τη δευτερη δε την πέτυχε) ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΤΑΝΕ ΑΥΤΟ, το ανεβάζει το ίδιο κείμενο ΚΑΙ στο κοινόβιο με τίτλο: Το καλύτερο post της ημέρας – «Αγάπη μου ,δεν πρόλαβα να σε σκοτώσω!» (αμόλα πιο πέρα, θα μας πάρουν τα φλόκια και τσίμπα λίγο χαρτάκι να σκουπιστείς, ρε φίλε πια! Νισάφι). Η ιστορία με τα linkblog συνεχίστηκε με τον λογαριασμό skat_man (πρώτο linkblog στου Γρηγόρη, στις 28 του Ιανουαρίου, αυτός μου ξέφυγε από την παραπάνω λίστα!), dead69 (πρώτο linkblog στου Γρηγόρη, στις 8 του Φλεβάρη),maria 32 (πρώτο linkblog στου Γρηγόρη, στις 8 του Φλεβάρη). Πετύχε το κόλπο και του δίνουμε και καταλαβαίνει, λέω εγώ τώρα, ο μαλάκaς.

Όποιος έχει αντίρρηση να βρεί αυτούς τους λογαριασμούς και να πάει να δεί ποιά είναι τα πρώτα linkblogs τους και με τι συχνότητα ψωνίζουν τυρόπιττα από το μαγαζί του Γρηγόρη. Γιατί η γυναίκα του Καίσαρα -λένε- δεν πρέπει να είναι τίμια μόνο αλλά και να φαίνεται και στο σημερινό post του παλικαριού ταιριάζει το ρητό: θέλει η πouτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει.(όποιος πάρει τις λέξεις τοις μετριτοίς, να του καεί το motherboard).

Αυτά είναι στατιστική και αγανάκτηση απέναντι στην ανωτερότητα του Γρηγόρη μας, απένατι στην «μαλακία» ορισμένων blogers όπως η Μανταλένα. Σε πιστέψαμε Γρηγόρη, απλά κάποιοι είναι πιο παρατηριτικοί από όσο πρέπει μάλλον. Για την Μαριαλένα ειλικρινά δε με αφορά και πολύ, ούτε την ξέρω, ούτε καίγομαι να την γνωρίσω αλλά έλεος! Ε-λ-ε-ό-ς.
Τώρα ποιός μαλακίζεται με το monitor;

Για το linkblog την άποψή μου την γνωρίζουν οι περισσότεροι, για το monitor το ίδιο (παλαιότερα είχα τις αντιρήσεις μου και τους αντίστοιχους τσακωμούς μου ΠΡΙΝ ΜΠΩ στο πανηγυρι, αλλά πλέον πιστεύω πως αυτό το εργαλείο είναι χρήσιμο ΜΟΝΟ για να ανακαλύπτεις καινούριες σελίδες και αν το πάρεις «σοβαρά» (βλ. είμαι μεγάλος συγγραφέας, τροχονόμος της δασείας, την έχω πιο μεγάλη και μου βάζουν πιο πολλά linkblog κ.ο.κ.) παίζει με το μυαλό σου.


Και τελειώνω λέγοντας: Τόση ανασφάλεια , τόση φιλαυτία , τόση αυταρέσκεια , τόσος εγωισμός , τόσος θόρυβος για το τίποτα.

Τέλος έχω να δηλώσω πως από εδώ και πέρα όπου και όποτε πετυχαίνω μεγάλες γραμματοσειρές που κάποιοι -όπως αισθάνομαι- τις διατηρούν «μετα κόπων και βασάνων» ΘΑ ΤΟΥΣ LINKBLOGΑΡΩ και με τον δικό μου λογαριασμό: takostis.

Έτσι, για να την νιώθουν ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ, βοήθεια τους. (και παραγγελίες δέχομαι)

XeseMAsAderfe

Πάρε και από μένανε ένα linkblog. Το αξίζεις αν μη τί άλλο!

41 comments

  1. Γρηγόρης

    Πραγματικά με εκπλήξη διάβασα την ανάλυσή σου!!!
    Να λοιπόν που έκανες τη μεγάλη αποκάλυψη. Τόσο καιρό δεν είχα μπει στο κόπο να ψάξω όσοι κάνουν linkblog από ποιο blogger ξεκίνησαν.
    Έδωσες πολύ καλή ιδέα να αρχίσουμε όλοι να ψαχνόμαστε.
    Πριν όμως μπούμε σ αυτή τη διαδιακασία διάβασε την τελευταία παράγραφο από το post μου.

    Ο καθένας μας έχει αγαπημένους blogger και είναι λογικό να κάνει σε αυτούς πιο συχνά linkblog. Τώρα αν κάποιοι κάνουν και σικέ linkblog τι να κάνουμε να μείνουμε εκεί κολλημένοι;

  2. kaltsovrako

    Δεν έβαζα συχνά, σχεδόν το είχα ξεχάσει. Τώρα όμως θα την μεγαλώσω σε όλους να γουστάρει ο κόσμος όλος!

    Όποιος θέλει μπορεί να μου πει να τον ξελινκάρω (να δεις που θα γίνει καινούρια μανία! PLEASE UNlinkblog ME!)

  3. kaltsovrako

    Αυτό το κείμενο είναι η απόδειξη (εκτός των άλλων συμπερασμάτων που μπορεί να βγάλει ο καθένας μας για τον συγγραφέα) πως ότι καταλαβαίνει ο καθένας λέει.
    Παράδειγμα: :Όχι άλλη μαλακία στο monitor. Unfair, ως προς τι νιώθει ο καθένας που θέλει να την κάνει, λέω εγώ , παρόλο που δεν συμφωνώ με την κοπέλα.

    Αν απ΄την άλλη το linkblog όπως λες ρε Γρηγόρη (μου επιτρέπεις το ρε, φαντάζομαι μετά το χεσίδι, αλίμονο) στην τελευταία σου παράγραφο είναι για να αποδεικνύουμε την φιλία μας, άστο, χέστο, πώς το λένε ρε παιδί μου. Τσάμπα ο «σελιδοδείκτης» (ο αρχικός λόγος και σκοπός χρήσης), τσάμπα την αλληλομεγαλώνετε, γιατί στο τέλος θα γράφετε σαν σε γκέτο, ορισμένοι.

    Ενοχός ή μαλάκας; (με χαμόγελο στο λέω ειλικρινά, γιατί το παίζεις και λίγο παρθένα μαρία στην απάντηση)

  4. x-psilikatzoy

    Κοίτα, βαριέμαι λιγάκι αλλά ας κάνω ένα comment να μη λες ότι σε χουφτώνω μόνο. 😛

    Λοιπόν, διαφωνώ με την Παριανός, με τον Γρηγόρη και με εσένα. Για διαφορετικούς λόγους που εν μέρει έχουν να κάνουν με την διαχείρηση-της- κοινωνίας-της-πληροφορίας-από-πρωτάρηδες-που-τα-ανάγουν-όλα-επί – προσωπικού και που έχω πέσει πολλάκις στην λούμπα αυτή. Τουτέστιν μάι λαβ πάω να ξαπλάρω στην καναπεδούμπα μου, να βάλω μια τριπλή παγωτάρα και να διαβάσω τα καινούργια βιβλιαράκια μου.

    Καλό μαλλιοτράβηγμα μπέιμπι. :PPPPP

  5. Γρηγόρης

    Νομίζεις ότι οφείλεις να παραδεχτείς ότι στατιτικά η ανάλυσή σου έχει ένα μεγάλο λάθος.
    Υπολόγισε πόσα είναι τα ενεργά blog στο monitor (Που ανεβάζουν τουλάχιστον 2-3 post την εβδομάδα) και πόσοι είναι αυτοί που έχουν γραφτεί και κάνουν linkblog.

    Ψάξτο και θα βρεις την απάντηση.
    Τότε ίσως καταλάβεις ότι έκανες λάθος.
    Σχετικά με το ονόματα που αναφέρεις για να μην ψάχνεις πολύ : μόνο ο dead69 είναι φίλος blogger. Τη womanonline τη ξέρω μόνο μέσα απο ta email της όταν με ρωτούσε για μια ιστορία που είχα ανεβάσει σχετικά με τα Κύθηρα.

    Τα υπόλοιπα συμπεράμστα δικά σου. Ευχαριστώ για τη «φιλοξενία»

  6. kaltsovrako

    Ακου Γρηγόρη, στο οτι αυτοί οι συγκεκριμένοι λογαριασμοί linkblog, ξεκίνησαν τις ίδιες, συγκεκριμένες μέρες, με το ίδιο post link ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ. Τον κώλο μας να βαράμε κάτω, αυτό δεν αλλάζει, εκτός και αν το ξελινκάρουν «κάποιοι» (αυθαίρετα αιωρούμενο, όπως το καταλαβαίνει κανείς, πως λέμε: «Μαλακίες»).

    Αυτό δεν είναι στατιστικό λάθος, ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ.

    Να μου πεις οτι έχω βγάλει λάθος συμπέρασμα να σου πω εντάξει, μπορεί να σε παρεξήγησα. Εκεί να με χέσεις για την αποψη μου και το βλαμμένο συμπέρασμα που έβγαλα, αλλά όχι οτι λέω ανακρίβιες! Μπές στον κόπο και συ (αν δεν έχεις καμμία σχέση) να το διαπιστώσεις και μόνος σου. Άλλοστε θα σου ξαναπώ πως με την ίδια ευκολία έκρινες τη στάση (αν όχι την ίδια) της Μανταλένας,… μαλακία!

    Τί νομίζεις, οτι ξύπνησα μια μέρα και έψαξα να δώ ποιός λινκάρει αβέρτα τον Γρηγόρη; Απλά μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση τότε -που υπήρχε μια αναμπουμπούλα για το ίδιο θέμα στο monitor- πως διάτανο σε αυτό το blog (το δικό σου) linkblogάρανε ΤΟΣΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ links, από τότε αλλά δεν ασχολήθηκα μέχρι σήμερα που διάβασα το ξέχεσμα στην Μανταλένα.

    Θυμίσου, όταν θα γίνουμε φίλοι και θα έχει κατακάτσει η σκόνη από την «παρεξήγηση» μας, να με linkblogάρεις σε ότι μαλάκία γράψω.

  7. parafonos

    … έχω την αίσθηση ότι to blog αφορά κυρίως την ανάγκη μας να γράψουμε και όχι να μας διαβάσουν…
    … από την άλλη, λειτουργούν σαν ένα παράθυρο στον χρόνο και στον χώρο, και φέρνουν σε επαφή ανθρώπους που ίσως να ήταν αδύνατο να συναντηθούν, να επικοινωνήσουν μεταξύ τους…
    … οποιαδήποτε άλλη συζήτηση τελικά υποβαθμίζει την ουσία τους…
    (αν κάποιος θέλει δημοσιότητα, ας πάει στο fame story)

    Πάντα δικός σας

    Παράφωνος…

  8. kaltsovrako

    Αμ, γι’ αυτό ανοιξες blog, παράφωνε! Σε διώξανε από το fame story.

    😉

    Όλα παίζουν, δεν έχει πρέπει, δεν πρέπει, δεν είμαστε ο «αφρός». Το σκάλωμα που έφαγα εγώ έχει να κάνει με το πώς θέλει να «φαινεται» ο καθένας.

  9. Giramondo

    Χμμμ…εγώ χαμπάρι δεν έχω πάρει!!!Κατάλαβα…ότι μερικοί στο monitor έχουν πιο μεγάλο τίτλο…αλλά μέχρι σήμερα δεν είχα καταλάβει το γιατί. Μετά έκανα και την εγγραφή στο monitor …χωρίς να καταλάβω σε τι χρειάζεται.
    Για μένα το monitor … είναι χρήσιμο για να ανακαλύπτω νέα blog και ευτυχώς που υπάρχει…από εκεί και πέρα ούτε σταρ ούτε σιτάρ με ενδιαφέρουν.
    Τις λέξεις linkblog και Site Feed …δεν τις έχω καταλάβει γιατί βαριέμαι…εγώ απλά link έχω εκεί στα αριστερά του blog μου…για πρακτικούς λόγους.

    Η άγνοια…που έλεγε και η «x-psilikatzoy»…σήμερα εμένα με σώζει…χιχιχι!

    Γαμπρό μου βρήκες «πρόξενε»…ή ασχολείσαι με βλακείες;;; 😉

    φιλιά (και στους δυο σας!)

  10. κατερίνα

    Αδερφέ..
    Τα έλεγα στου Μάνι τον Φλεβάρη αλλά πέσανε να με φάνε..
    Ψάξε τα σχόλια εκεί και θα το δεις…

    Είμαι Ξανθιά είμαι Ηλίθια αλλά όσο για αυτό….

    (άκουσα κάτι για προξενιά… για λέγε για λέγε….)

  11. η μικρή ολλανδέζα

    τι ειν’ το Monitor, τι ειν’ το ζουμί του….

    Κάτι είπες για ‘πιο μεγάλη’ Ποιος, ποιός ποιός????????

  12. kaltsovrako

    To monitor, μικρή μου ολλανδέζα θέλεις βαποράκι, στο 11 8 80 βρίσκεις το δικό σου junkie.
    «… πιο μεγάλη’ Ποιος, ποιός ποιός????…» Ωχ, σε ατυχήσασα πέσαμε! 😉
    Kαλέ για την γραμματοσειρά τους μιλάμε!

    Κατερίνα μου, είσαι όσο ξανθιά χρειάζεται για να καταλάβεις τέτοιου είδους αηδίουλες. Χαχαχα
    Σου έχω τεφαρίκι, λέμε! 😉

    Giramondo, δε πρρολαβαίνω από τις αιτήσεις γαμβρών για σένα. Σουξέ παιδί μου, σουξέ! (καλά κάνεις και δεν ασχολήσε πάντως, φιλιά και από μας!

  13. evelina_z13

    Γιατί όλα αυτά μου φαίνονται ανόητα;Γιατί στα πλαίσια μιας καθαρά προσωπικής υπόθεσης(blog)πρέπει να γίνονται αλληλοξεκατινιάσματα;
    Γιατί δε μου κάθεται ο ΜΑΛΑΚΑΣ;;;(άσχετο ;))
    -εκτός από προξενιά,δίνεται και συμβουλές;;- 😉
    Μια χαρά τα λες…

  14. kaltsovrako

    Έχετε πέσει ακριβώς ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ που θέλετε, αγαπητή evelina_z13 (αυτό το 13… να το κοιτάξετε! 😉
    Το blog μας σας δίνει ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ συμβουλές για:
    α) Πώς να τον κάνετε να μην ξεκολά (και όχι ξέκωλα) από το blog σας ο έτσι σας
    β) Λέμε από το φλιτζάνι, το RSS feed του ενδιαφερόμενου, τους unics βίζιτους σας ΠΡΙΝ μπουν, το linkblog που θα φάτε στο επόμενο post σας, πόσο μεγάλη την έχετε χωρίς να μας την δείξετε, πόσα α**ίδια πιάνει ο σάκος, από πού κλάνει το τσουρέκι.
    γ) Κάνουμε βουντού, μαντού, όλα τα σε ού τονιζόμενα στην λήγουσα καθώς και τα σε -άκας, όπως Καράκας (πού πήγε πάλι το άρρωστο μυαλό σου).
    δ) έχουμε ISO ώς γνωστό εις πάσι, ευλογούμε κιλότες κομπινεζά, δονητές και ότι άλλο φαγώσιμο υπάρχει. Δώρο το πρώτο ραντεβού με τον ψυχίατρο.

    Ο μαλάκας δεν σας κάθετε γιατί έχει αιμμοραϊδες. (55 Ευρώ παρακαλώ, με απόδειξη. 45 δίχως)

    Φιλιάάάάάάάά
    😉

  15. x-psilikatzoy

    Βασικά με την καινούργια φωτό πάνω πάνω και τα νέα σου καθήκοντα δεν πρέπει να λέγεται Καλτσό το μπλογκ σου.
    Ζούγκλα πρέπει να το βγάλεις.
    Και όχι, εγώ δεν είμαι η τσίτα (σε πρόλαβα βλαμμένο). :PPP

  16. evelina_z13

    χαχαχα…μου φτιάξατε τη διάθεση,αγαπητέ!!(Κωνσταντίνα,να τον χαίρεσε ;))
    Παρακαλώ,ενημερώστε με για το «από που κλάνει το τσουρέκι»..(ίσως γι’αυτό δεν κοιμάμαι τα βράδια..).
    Μια ένσταση μονάχα:55 euros;;;Λυπηθείτε το κακόμοιρο φοιτητάκι!!!!!;)

  17. kaltsovrako

    Ε, δε μας δείξατε το πάσο σας να σας περιποιηθούμε αναλόγως!

    Λοιπόν, 20 Ευρώ μπροστά και τα υπόλοιπα άματι πάρετε το πτυχίο με κλιμακούμενο επιτόκιο 0.68% και τα ρέστα τσιγαρόχαρτα.

  18. evelina_z13

    χαχαχα…την πατήσατε,καθώς το πτυχίο προβλέπεται να περιέλθει στα χέρια μας -με το καλό,πάντα- σε 1,5 χρόνο minimum…ή την πατήσαμε εμείς;;;!!!!

    Είδες,το τσουρέκι;;Μάαααλιστα…επιτέλους μπορώ να κοιμηθώ ήσυχη!
    Πάω να πάρω κάνα τσουρέκι….
    Sorry που ξέφυγα του θέματος…δε θα επαναληφθεί! 😉

  19. parafonos

    Συγνώμη αν διακόπτω την διαπραγμάτευση αλλά, πρέπει να αναφέρω τα εξής.

    Α) Κατ αρχήν τα τελευταία σχόλια στο συγκεκριμένο post έχουν πιο ενδιαφέρον από το ίδιο το Post.

    Β) Κάτι άκουσα για ξανθιά, ( και αν όλα πάνε καλά και χαζή ), το όνειρο κάθε άντρα δηλαδή.
    Αν έχω καταλάβει σωστά το τηλέφωνο μου παρακαλώ να το παραλάβετε από την ρεσεψιόν.

    Γ) kaltsovrako σε ευχαριστώ που ανέφερες το πρόβλημα με τα comments, νομίζω ότι το έλυσα (κυρίως στον explorer παρουσιαζόταν- εμφανιζόταν comment αλλά πολύ χαμηλά και θέλει scroll)…

    Δ) Κωσταντίνα να τον προσέχεις γιατί αν πουλάει υπηρεσίες χωρίς απόδειξη δεν θα ξέρεις αν φέρνει όλα τα λεφτά σπίτι… 🙂

    E)kaltsovrako.. Δεν θα πήγαινα fame story χωρίς τον Μικρούτσικο…. δεν θα είχα με ποιόν να κάνω σοβαρή κουβέντα…

    ΣΤ)Δεν έχω ακόμη καταλάβει τι σημαίνει τι σημαίνει linkblog… (μήπως είμαι ξανθός?)

    Πάντα δικός σας

    Παράφωνος

  20. pascal

    Τάσο, ήρεμα. Στενοχωρείς πολλές ευαίσθητες ψυχές ρε συ…

    PS. Και λίγα λες. Πολύ λίγα. Μα πώς κρατήθηκες απορώ.

  21. pascal

    A, και όσο για τις μεγάλες γαματοσειρές (γιατί για γαματοσειρές πρόκειται) στο μόνιτορ, εγώ λέω τα @@@ μας κουνιούνται. Κι’ επειδή είμαι και εγωίσταρος, δηλώνω ότι από κάτι τύπους που την έχουν μεγάλη τη γαματοσειρά τους (μεγαλύτερη από τη δικιά μου), έχω σχεδόν τριπλάσιους αναγνώστες.

    PS. Ναι ρε σεις, είμαι ψώνιο. Τραβάτε κάνα ζόρι;

  22. averel

    Χαρα στο κουραγιο σου ρε Καλτσο. Παντως συμφωνω, πως μπροστα μας ειναι ο Αμαζονιος (το blogging) και εμείς κοιτάμε ενα ξερακιανο δεντρακι της Ελλαδας (τα linkblogs).
    Ωστοσο, αν και ξεκινησα το δικο μου linkblog οταν ολοι εβριζαν για να εκνευρισω καποιους, πρεπει να ομολογησω πως ειναι χρηστικο. Τωρα αν υπαρχουν ανθρωποι που καθονται – γραφουν – δημιουργουν περισσοτερους απο εναν λογαριασμους – ποσταρουν – λινκμπλογκαρουν τους εαυτους τους, τα θερμα μου συλληπητηρια και περαστικα.

  23. Γιουτζίν

    Θα αποπροσανατολίσω την κουβέντα, αλλά με όλη αυτή η ιστορία τις τελευταίες μέρες μόνο ένα πράγμα μου ερχόταν διαρκώς να πω:
    μια μικρή μειοψηφία αυτού του πλανήτη χειρίζεται υπολογιστή, μια ακόμα μικρότερη ίντερνετ και μια ακόμα ακόμα ακόμα (εις την νιοστή) μπλογκάρει ή διαβάζει μπλογκς.
    Αν είναι να γράψουμε για την Ελλάδα, η νιοστή δε φτάνει.
    Τώρα, αν ο εγωκεντρισμός μερικούς τους οδηγεί στο να τρελαίνονται με τα λίνκμπλογκς και την δημοφιλία τους, ή να νομίζουν πως είναι τρανοί, τότε προφανώς αυτοί οι μερικοί βλέπουν μόνο την μύτη τους και νομίζουν ότι η μύτη τους είναι η πρωτεύουσα του κόσμου.
    Αυτά τα άσχετα είχα να πω και ευχαριστώ για την φιλοξενία Κάλτσο 🙂

  24. kaltsovrako

    Kατ’ αρχήν να πω σε όλους πως δεν έχω κάτι ιδιαίτερο με τον Γρηγόρη, απλά μου έκανε τρομερή εντύπωση TOTE. Δεν ασχολήθηκα παραπάνω και θυμήθηκα το γεγονός, όταν επιτέθηκε φραστικά προχθές στην Mαριαλένα με άδικο (υποκειμενική μου κρίση) τρόπο. Eίχα κέφι και χρόνο και το έψαξα. Aυτό παραθέτω σε αυτό το ποστ. Oύτε πρόκειτε να το συνεχίσω φυσικά γιατί δεν κρύβω πως νιώθω κάπως άβολα ώς προς τί εισπράτει ο καθένας από το κείμενο μου γαι αυτόν. Στο κάτω κάτω της γραφής ούτε έχω το αλάθητο.
    Aλλά ρε μπαγάσα Γρηγόρη και συ (σε δευτερο ενικό πλέον), για το σημερινό σου post στο monitor (έβαλα και φωτό, μή χάσω και ‘γω!) δένει ταμάμ με αυτό που έγραψα πλάκα-πλάκα: Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει!

    @ Γιουτζίν, η ευστοχία σου είναι «εκνευριστική»!
    Aυτά που γράφεις στην τελευταία παράγραφο ισχύουν λίγο έως πολύ για όλους μας. Kανείς τέλειος. Tο θέμα είναι πως αυτοδιαχειρίζεται ο καθένας το «μικρόβιο».

    @ Averel, «χρηστικό» το κάνεις εσύ. Aν όμως λινκάρεις ότι παπαριά γράφω εγώ γιατί είμαι φίλος σου, γκόμενος (θες να τα φτάξουμε να καθόμαστε δίπλα-δίπλα στο τηγάνι;) ή απλά κάνουμε ανταλλαγή linkblog, ενώ ταυτόχρονα κατηγορείς τους άλλους ώς μαλάκες που τους ενοχλούν φαντάσματα στο monitor (άλλο και τούτο πάλι!), θα έρθει κάποια στιγμή ένας αργόσχολος (για ένα τέταρτο της ώρας τα τελευταία χρόνια) μαλάκας (δεν έχω χάσει ανάσα 32 χρόνια τώρα:) σαν και του λόγου μου και θα σε φέρει -το λιγότερο- σε δύσκολη θέση (μην πώ τίποτα άλλο). Zωή σε λόγου μας.

    P.S. Θα πάρουμε τελικά τον Zε, ή θα μείνουμε με το Pομπέρτο το μακρύτερο; Tί τραβάτε και ‘σεις καλοκαιριάτικα, ρουφιάνοι άνθρωποι!:P)

    @ Pascal, και γω ευαίσθητος είμαι. Δεν παίζει ρόλο. Oύτε κρατιέμαι εκτός και αν είμαι σε ασανσέρ. Aκολουθεί αφιέρωση. Play: «Πειράζει που είσαι και μεγάλη φίρμα, πειράζει;» ;P

    @ d.c. kosta, με κάνετε και κοκκινίζω!
    Nα σου πώ τώρα εσένα: Eίσαι στο κέντρο του πλανήτη (χαιρετισμούς στον George, παρεμπιπτόντως), της υψηλής τεχνολογίας και όλα τα υπόλοιπα που δεν μπορώ να αναφέρω γιατί θα πέσει το link, και περίμενες να έρθει η «ελληνική βοήθεια» για να μπορέσεις να γράψεις ελληνικά στο pc σου: ΠOY EIΣAI PE MARSHAL NA MAΣ ΔEIΣ!
    Πολλά φιλιά σε όλους! ;))))

    @ DCD, μαλακίες.
    Tράβα τώρα, διάβασε κανένα βιβλίο για τον βίο του Aγίου Ποταπίου και έλα την παραμονή στη λειτουργία να σε βάλω τσάμπα μέσα, σε πρώτο στασίδι πίστα.

    @ polyvie, εγώ θα επιμείνω να ανοίγω KAI το monitor. Eίναι πηγή. Δεν είναι το billboard, όπως νομίζουν κάποιοι. Φυσικά και θέλει τις βελτιώσεις του, μα μήν ξεχνάς δεν είναι δικό μας το project.

    @ evelina, πιάσε κανένα βιβλίο, γιατί σε βλέπω να σε τρώνε τα επιτόκια. Aλλιώς θα σε στείλω στο «Xρυσό Kουφέτο» που είναι φτηνά και το πολύ-πολύ να βρείς κανέναν που θα μοιάζει με Zάχο Xατζηφωτίου δίχως κουστούμι και μαντήλι (… και μανικετόκουμπα). Tέλος πάντων… σαν υπόλλειμα λιποαναρρόφησης με πατομπούκαλα.

    @ Παράφωνε, με τα linkblogs είσαι σε καλό δρόμο. Δε χάνεις και πολλά. Όσο για το ξανθό μωρό, να είσαι προετοιμασμένος να καταστραφείς! ;)))))))

  25. Παράθεμα: Ανώνυμος
  26. mantalena

    KAΛTΣOBΡAKE>>
    «όταν επιτέθηκε φραστικά προχθές στην Mαριαλένα »
    ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ re sy. MANTALENA, MANTΩ, ΜΑΝΤΥ. Έτσι με φωνάζουν. Με Ν.
    Ούτε ξέρω πόσα Μαριαλένα και μανταλένα μέτρησα στο post και στα comments σου.
    Το metablogging είναι απαιτητικό πράγμα. :ΡΡρρρΡΡΡ
    Eyxaristw πάντως. Αν κατάλαβα καλά από όλα αυτά, ΚΑΠΟΥ με υποστηρίζεις!

  27. kaltsovrako

    Ουπς! Έχεις δίκιο βρε Μανταλένα μου. Το διόρθωσα. :]

    Σε γενικές γραμμές, αν θες την άποψη μου, κακώς μπήκες στη διαδικασία να αποχωρήσεις από το monitor επειδή κάποιοι βαρέθηκαν τόσα χρόνια το πέος τους και βρήκαν τα linkβblog για να γουστάρουν. Κάποτε, ΠΡΙΝ μπώ στο monitor (δε ζήτησα να μπώ, άλλωστε, αλλά και χέστηκα που μπήκα στην τελική) είχα και γω τις αντιρρήσεις μου στο θέμα: http://kaltsovrako.blogspot.com/2005/09/blog-post_20.html (τότε δεν υπήρχαν linkbogs και γραμματοσειρες), αλλά και απόψεις που πραγματικά με σωστό τρόπο μαλάκωσαν την άποψη που είχα: http://kaltsovrako.blogspot.com/2005/09/blog-post_112731986307330027.html
    H Κωνσταντίνα τότε την κοπάνησε από το monitor αθόρυβα και ωραία , εγώ μπήκα μετά από μερικές εβδομάδες δίχως να ξανασχοληθώ και όταν μεγάλωνε η γραμματοσειρά ντρεπόμουν που την είχα τόσο μεγάλη (μη γελάς, σε βλέπω) ενώ κάποιοι που άξιζαν να διαβάζονται ήταν η χαρά του μεγενθητικού φακού. Την κοπάνησα και γω, πηγαίνοντας στο wordpress και όλα καλά πλέον.

    Αυτά τα αυτοβιογραφικά και στα όσα δεν συμφωνώ μαζί σου.

    Για το parianos1 δε λέω τίποτα διότι πρόκειται για παιδικό πάρτυ. Νταξ, είπαμε!

    Στο θέμα όμως με τον Γρηγόρη εξοργίστηκα! Πρώτον γιατί βγαίνει στα ίσα και χαρακτηρίζει άκομψα (και πάει στο διάλο, και ‘γω έχω ξεχέσει διαδικτυακά, διαδικτυακή γκομενα), αλλά να σε πεί κάποιος, ο οποίος έχει χεσμένη τη φωλιά του στο θέμα αυτό πάει πολύ Μαρινέλα μου!

    ;)))))))

  28. ΠΡΕΖΑ TV

    Πολυ χαμος για το τιποτε.Ελεος.Καταντησαμε σε internet freak…
    Ισως αυτη να ειναι η καταντια της δημιουργηκης μιζεριας μας…

  29. Μαριλίνα

    εγώ συνεχίζω να μην καταλαβαίνω τι σκατά χολοσκάτε με τις γραμματοσειρές, και τα λινκμπλόγκια, και τα ματζαφλέκια…… Λες και μαζευτήκαμε να μαλιοτραβηχτούμε ποιά θα πάρει το στέμα.

    Εκτός κι αν παιζει κάτι που δεν το καταλαβαίνω…. απο και και πέρα,μπορώ να σε κάνω βασίλισσά μου… γουστάρς; (με την κωκό καμαριέρα όμως..) =Ρ

  30. kaltsovrako

    Παιδιά, ούτε κανένας χαμός έγινε, ούτε αγόρασα στη γάτα μου μυξομάντηλα. Aπλά έγραψα ένα post για τις μωρές παρθένες και πόσο στοιχίζει μια παρθενοραφή. That’s all παιδιά. Δεν θα ασχοληθώ περισσότερο.

    Kατα τα άλλα Mαριλίνα. δεν χρειάζεται να σου απαντήσω ‘οπως αντολαμβάνεσαι, μιας και αυτή τη στιγμή προβάρω το στέμα στην κούπ μου και η καμαριέρα μου κάνει πεντικιούρ ταυτόχρονα.
    :)))))

  31. druqbar

    Μακραν η καλυτερη αποψη που διαβασα τοσες ωρες (γιατι προσπαθω να καταλαβω τι γινεται) με τα ξεκαινιασματα.
    Ευγε Καλτσοβρακε. Πρεπει καποιος να αντιμετωπισει ψυχραιμα τα πραγματα (ακριβως οπως η xpsilikatzou)

  32. lao

    Τι λέτε ρε παιδιά.. Τι γίνεται στον «κόσμο» ε? Κι εγώ που είχα μείνει με την εικόνα του αγνού, αμόλυντου αγγελικά πλασμένου κυβερνόκοσμου!

    (έχω νέα όμως καυτά αγαπητέ: πήραμε τον.. Ζούλιο Σέζαρ. Τώρα τι απίδια χωράει ο σάκος,θα σας γελάσω. Ντάξει πάντως, βραζιλιάνος είναι. Αφού μας κλάνει κατά πως φαίνεται ο Ζε, θα τη βγάλουμε με Ζου..λιο. Και του χρόνου με υγείες

  33. kaltsovrako

    @ Lao, αυτός ο Ζούλιο είναι που τον είχε κάνει πουτάνα ο Ζιοβάνι στο ΟΑΚΑ;(
    @ Σπιτόγατε, θα έρθει και η ώρα της βουτιάς. Soon. Χεχεχε
    @ druqbar, κόψε κάτι ρε συ! Thanks anyway. 🙂

  34. m13

    koita na deis, kai meta erxontai oloi sto blog mou otan krazo kai mou ta xonoun giati den einai sosto!

    kat kat kat katinoules!
    :pPpPpPp

Σχολιάστε

