Πέταξου να δεις αν έρχομαι

Επειδή στην βιβλιοθήκη μου, πέρα από κάτι κόμιξ (αν και ύποπτα και αυτά) και σεμεν που έφτιαξε η γιαγιά μου δεν έχω τίποτα το αξιόλογο, λέω να πετάξω στα σκουπίδια το αρχείο εφημερίδων που κρατώ. Όξω τα πρωτοσέλιδα του ΦΩτόΣ με τον Κωνσταντίνου. Θυμήθηκα ξαφνικά πως ο εν λόγω παίχτης ήταν στον ταξικό εχθρό ΠαναθηναΙκό! Ντροπή και ξερατό. Θα κάνω απολέπιση όπως στο Gattaga, να φύγουν τα μικρόβια. Θα πετάξω όλα τα Asterix μιας και αυτοί οι Γαλάτες πολεμιστές μας είχαν αλαλιάσει στην επιδρομή από την αρχαιότητα. Θα πετάξω ένα πίνακα του Van Gogh γιατί αυτοί οι κερατάδες οι Ολλανδοί έχουν κόμμα παιδεραστών. Ποιοί Ολλανδοί; Όλη η Ευρωπαϊκή Ένωση! Αυτη και αν τους ανέχεται! Ότι γράφει Made in EU, τον πούλο. Θα πετάξω τα αθλητικά μου παπούτσια γιατί η παιδική εργασία έχει κάνει πλούσιες τις εταιρίες. Α, και τα «καλά» μου θα σουτάρω μιας και Ιταλικά, αφού αυτοί οι μακαρονάδες την κάνανε την Ελλη, υποβρύχιο της Παναγίας -την Παναγία τους- κάποτε. Για την coca-cola τί να πω; Αυτονόητο! Θα σταματήσω να μιλάω, να βοηθάω, να συνεργάζομαι, να κοινωνώ με ανθρώπους που δεν ψηφίζουν το ίδιο κόμμα με εμένα. Φτού τους και πάλι φτού τους. ΕΓΩ μόνο ξέρω την Αλήθεια. Να κόψω όλες μου τις ρίζες γιατί ο παππούς μου ήταν Σταλινικός και η άλλη μου γιαγιά είχε φωτό του βασιλιά. Θα πετάξω όλες τις Ελευθεροτυπίες που έχω στο αρχείο μιας και ο εκδότης έχει κάνει χοντρές δουλειές με τα Ολυμπιακά έργα και δεν συνάδει με αυτά που γράφει στις στήλες της. Έτσι κύριε απόλυτε συνεργάτα; Να θυμηθώ όταν δω την Μιραντολίνα, να την εκτελέσω με οδοντογλυφίδες γιατί έγραψε για αυτον τον άτιμο τον Μπόυς (επίσης Ναζί). Να χωρίσω την γυναίκα μου γιατί δεν έχει τις ίδιες απόψεις με εμένα. Να, να, να και στο τέλος θα μείνω μόνος, γυμνός και άνεργος. Άντε να δω κυρ πλοηγέ μου πού θα με οδηγήσεις στο τέλος. Δημοκρατικά πάντα.

10 comments

  1. newmanifesto

    λες να πετάξω τα manolo μου επειδή τα φόραγε κρυφά ο χίτλερ?

    τι κάνεις βρε καλτσόβρακε?

    είσαι καλά?

    καλημέρα …

  2. druqbar

    Μάλλον θα πάρεις μεγαλύτερη βιβλιοθήκη με ντουλάπια στο τέλος. Γιατί η γνώμη της γυναίκας σου «μετράει»
    Τα υπόλοιπα….

  3. kaltsovrako

    Μαριλίνα, είμαι αλλεργικός στα γεράνια. =P

    Eξις και ξερός =P

    Nαι και να κόψεις και το μουστάκι σου. :)))))))))

    Μόνο με ντουλάπια; Και ενσωματομένη σιδερόστρα κιόλας. Τα υπόλοιπα…

  4. alzap

    Λυπάμαι Καλτσό αλλά με απαγοήτευσες. :ppppppp
    ΑΥΤΉ Η ΠΕΡΙΤΤΉ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ καταστρέφει το κόσμο, δεν το βλέπεις;
    Θα χωρίσεις τη γυναίκα σου γιατί δεν έχει τις ίδιες απόψεις με σένα;
    Εγω σε νόμιζα πιο προχωρημένο.
    😦
    Επρεπε να την έχεις χωρίσει γιατί τολμάει να ΕΧΕΙ απόψεις.

    ΥΓ Βέβαια τώρα είναι αργά. Ας κάνουμε τη πάπια 🙂

  5. padrazo

    Προτείνω να κρατήσεις τον Αστεριξ και την γυναίκα σου. Εγώ πάντως δεν κράτησα ουτε το ενα ουτε το αλλο.

  6. kaltsovrako

    Μόνο ο Alzap με καταλαβαίνει, αγαπητοί. Κουάξ.

    Βρε An-Lu, και τί φταίω να μου τυχει εμένα το συλλεκτικό είδος;)

    Mani, χέστα κι άστα. 😦

    Padrazzo, είσαι ημίσοφος! (έχασες κάποια gredits από τα Asterix). ;))))

Σχολιάστε

