Editorial

Αυτό που μου την έδωσε πραγματικά χθές το πρωϊ ήταν ο κωλοπαιδαρισμός της ιστορίας. Όχι η διαμάχη αυτή καθ’ εαυτή. Δεν τα έβαλε ο εκδότης της Lifo με τον blogger αλλά με την επαγγελματική του ιδιότητα και έκανε ένα αισχρό (και άστοχο) outing άνευ προηγουμένου με ΠΡΟΦΑΝΗ σκοπό την επαγγελματική του εξόντωση. Αν αυτό δεν είναι κωλοπαιδαρισμός και αλητεία τί να πω!

Σήμερα λοιπόν διαβάζοντας την επιστολή του Δ. Γαλάνη που δημοσιευτηκε στο blog manifestogr συνηδητοποίησα γιατί ανατρίχιασα διαβάζοντας το editorial της Lifo το προηγούμενο πρωϊνό.

Την επιστολή την δημοσιεύω και εδώ δίχως την άδεια του Δ. Γαλάνη.

«Κύριε εκδότη

Σε ένα παιχνίδι κάποιος κερδίζει, κάποιος χάνει. Στην προκειμένη περίπτωση εγώ έχασα, εσείς κερδίσατε.

Το γεμάτο ανακρίβειες και ΨΕΥΔΗ editorial του χθεσινού εντύπου που εκδίδετε πέτυχε τον σκοπό του.

Χθες αργά το απόγευμα με κάλεσαν από τη διεύθυνση της εφημερίδας όπου εργαζόμουν και μου ανακοίνωσαν την απόλυσή μου, με το σκεπτικό ότι με τις ενέργειες που μου αποδίδετε αμαύρωσα το κύρος της εφημερίδας.

Ελπίζω να αισθάνεστε ευτυχείς που πετύχατε τον σκοπό σας.

Είχε πλάκα το παιχνίδι που παίξαμε, τουλάχιστον για μένα.

Τώρα, όπως πολύ σωστά παρατήρησε και ο blogger Ανεμος (πρώην Ναυτίλος), γνωστός για την ευαισθησία του σε θέματα ελευθερίας του λόγου και της έκφρασης, η δεξίωση τέλειωσε και πρέπει να πληρώσω τον λογαριασμό για όσα είπα, έκανα και έγραψα.

Δεν αρνήθηκα ποτέ να πληρώσω τον λογαριασμό που μου αναλογεί και δεν θα αρχίσω τώρα.

Ομως όσο εγώ θα πληρώνω τον λογαριασμό θα σας παρακαλούσα κάτι μόνο και μόνο για να προστατεύσω την τιμή, την υπόληψή μου και το πληκτρολόγιό μου : θα σας παρακαλούσα μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα να μου προσκομίσετε τα στοιχεία εκείνα που θα αποδεικνύουν πέραν πάσης λογικής αμφιβολίας πως εγώ «ο δημοσιογράφος του Βήματος Δημήτρης Γαλάνης» έγραψα εντελώς προσωπικά δεδομένα της σεξουαλικής σας ζωής, διέδωσα ότι η εφημερίδα σας κλείνει και όλα τα υπόλοιπα ων ουκ έστιν αριθμός.

Θα ήθελα επίσης να σας θυμίσω πως εκτός από την «καθυστερημένη» όπως λέτε Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος υπάρχει και η Δίωξη Κοινού Εγκλήματος, μια μορφή του οποίου είναι και η διασπορά ΨΕΥΔΩΝ με σκοπό την φυσική ή οικονομική εξόντωση κάποιου.

Για τον λόγο αυτό δηλώνω ότι ουδέποτε αναφέρθηκα στην προσωπική ή στην σεξουαλική ζωή οποιουδήποτε παρά μόνο για να εκφράσω τον θαυμασμό μου.

Δεν το έκανα ποτέ σε κανένα μέσο, ηλεκτρονικό ή έντυπο.

Οι υπαινιγμοί για την σεξουαλική ζωή τρίτων και οι αποκαλύψεις προσωπικών δεδομένων (οδόντα αντί οδόντος και καράφλα αντί καράφλας) είναι, όπως ομολογείτε στο σημείωμά σας, πρακτική δική σας και των συνεργατών σας.

Τώρα σας αφήνω να χαρείτε την νίκη σας.

Σίγουρα οι δρόμοι μας θα ξανασυναντηθούν.

Αν όχι σε αυτή τότε στην άλλη ζωή.

Στην οποία, αντίθετα με ότι μπορεί να ελπίζετε δεν υπάρχει παράδεισος και κόλαση.

Υπάρχει μόνο κόλαση.

PS : Ευχαριστώ θερμά τους εκατοντάδες bloggers που τοποθετήθηκαν για το ζήτημα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο για το αήθες editorial σας που δεν αμαυρώνει μόνο την δική μου εικόνα αλλά ολόκληρης της μπλογκόσφαιρας. Το ξέρω φίλοι μου πως σε πέντε πήνες θα σκίζετε τα ρούχα σας για την ατυχία μου but hey who knows μπορεί μέχρι τότε να έχω βρεί άλλη δουλειά. «

ΠΕΣ ΜΟΥ ΡΕ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΕΚΔΟΤΑ, ΤΟΝ ΕΠΑΙΞΕΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ; ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΡΕ, ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΕ.

14 comments

  1. ΠΡΕΖΑ TV

    Καλτσο εισαι ολα τα λεφτα!!!
    Τελικα η δημιουργηκη μιζερια των Ελληναραδων,εισεβαλε και στο blogοσφαιρα.
    Παλι σκατα τα καναμε…

  2. penguin_witch

    Μπααα, να καταδεχθεί ο εκλεπτυσμένος μας εκδότης να βάλει τα χυδαία και πάμφθηνα καρύδια; Έχω να προτείνω κάτι σε πιο σίκ:
    http://www.neuticles.com
    (Έχει και custom sizes αν δεν του κάνουν τα οχτώ προκαθορισμένα…)
    Καλό μεσημέρι, ή μήπως καληνύχτα μας;

  3. allmylifelila

    Το αγοράζω!!!!
    Αυτή είναι παρουσίαση.
    Συγχαρίκια στον αρτ και την τζούνιορ κόπυ….

  4. Constantin

    Είναι μεγάλο κρίμα που συμβαίνουν αυτά τα πράγματα, Κρίμα που έχασε και τη δουλειά του ο άνθρωπος. Γενικά κρίμα

  5. ATHENA

    ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

    ΣΤΟΝ ΣΠΙΤΟΝΟΙΚΟΚΥΡΗ (ΠΑΝΤΑ)

    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΓΚΟΥΙΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΛΙΝΚ ΤΟΥ (ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ)
    ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ…

Σχολιάστε

