Ακούστε κύριε απολυμένε λοιπόν…

.. πως αν ήσασταν και εσείς από την πλευρά σας σωστός, θα έπρεπε από την πρώτη στιγμή να γυρίσετε το άλλο μάγουλο και να φάτε τη δευτερη χαστούκα (άκρως Χριστιανικόν θα έλεγα) και εν συνεχεία με τη στάση σας ταυτην, θα αποσυντονίζατε το σύστημα (ιδιαιτέρως Αναρχικόν, θα πρόσθετα).

Τώρα είστε ένα πτώμα που δεν το θάβει κανείς (φοβούμενος το σύστημα) και το κουφάρι σας το περιφέρουν ως άλλοι Χριστιανοί σταυροφόροι έξω από τα τείχη της Ιερουσαλήμ για να φοβηθούν οι άπιστοι. Κάπου εδώ σταματώ (έχω και να ετοιμάσω το στάρι για τα τριήμερα)

Σκατά διαδραστικό internet! Μόνο lingblogs δέχεται. Ροχάλες όχι.

(να θυμηθώ το βράδυ στην προσευχή μου, να ζητήσω συγχώρεση από τον Άγιο Σπόνδηλα, επειδή δεν αξίζω να έχω blog)

5 comments

  1. ataktos

    …Αγιε μου σπόνδηλα σώσε με…
    αξίζει να έχω blog ή όχι ; οεεο

    …και ο άγιος σπόνδηλας αποκρίθει…
    την αγαπάω το παραδέχομαι
    ήταν ο άλλος μου ο εαυτός

    …και φωνή ηκούσθει εξ’ ουρανού…
    θα σκάσεται ρε κωλόπαιδα εκεί κάτω
    να κλείσω κανά μάτι 😉

  2. Rodia

    ..και το σκήνωμα του Βησαρίωνα δε λέει ν’ αγιοποιηθεί ακόμα..
    (από τα διαφμιστικά του σημερινού Δελτίου Ειδήσεων του ΑΛΤΕΡ)
    Βοήθειά μας 🙂

  3. art attack

    Κοιτα επειδη δεν σας κερδισαμε εμεις θα ειμαι πιο χαλαρος και θα εκφρασω απλα τα συλλυπητηρια μου.
    χοχοχοχοχο…..

  4. afrikanos

    Επειδης το λοιπονε, δεν εμπινα τουσον κιρον, διεν σιειημαιν’ οτι χανου ιπισουδια!

    (τα χανω ο μαλακας αλλα δεν φταιω…)

    Λοιπον, ο κ.Εκδοτας θελει πετσοκομμαρχιδιωνκαιστοστομακαιτονκωλοοπαπαρας….!!!

    Αυτά γιατι νευριασα τωρα Δευτεριατικο!

    Ουγκ!

Σχολιάστε

