Τα φτάσαμε και αυτά.

με τρείς ημέρες διαδικτυακής καθηστέρισης βέβαια… : )

28 comments

  1. Chris

    Έλα μωρέ, πως κάνεις έτσι. Τα πρώτα 100 χρόνια είναι δύσκολα. Μετά συνηθίζεις!!!!

    Να τα κατοστήσεις λοιπόν!
    Χρόνια πολλά! 🙂

  2. xpsilikatzoy

    A, την ψωνάρα!!!! Κι εγώ που νόμιζα ότι ήθελες να τα περάσεις ιγκόγκνιτο! 😛

    Βέβαια, μετά την δωράκλα, σου κάνω μεγάλη χάρη που κάνω ΚΑΙ σχόλιο αλλά έχε χάρη:

    ΑΓΑΠΙΤΣΑ ΜΟΥ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΝΑ ΕΥΤΥΧΗΣΕΙΣ ΝΑ ΓΕΡΑΣΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΕΝΑΣ ΚΩΛΟΓΕΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙΤΣΑ ΣΤΑ ΚΑΠΗ!

    big big hug 😀

  3. kaltsovrako

    Τασούλη μου, σ’ ευχαριστώ πολύ παιχταρά μου.

    Μ13, να είσαι καλά κουκλα μου. Ράβω λαμέ κουστούμι με ασορτί γραβάτα, παραγγέλνω και ένα στρεμμα γαρύφαλλα και έρχομαι να σε βγάλω έξω. Στα καλύτερα ονόματα της πίστας θα σε σεργιανίσω!
    (γουστάρω γιατί είσαι πειραχτήρι ρε μούτρο)
    😉

    xpsilikatzoy, θα τα πούμε μόλις σχολάσουμε…
    : P

  4. kaltsovrako

    ATHENA, ευχαριστώώώώώώώώώ!!!!!!!!!
    😉

    Μαρία μου το τελευταίο σου «και»…. θησαυρός. Σ’ ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά.
    : )

  5. alzap

    Χρόνια πολλά σύντροφε.

    ΥΓ Βάλε και μια τούρτα σοκολάτα για τα σοκολατοληγούρια.

  6. Πάνος

    Εγώ στα είπα όχι απλώς εγκαίρως, αλλά και μια μέρα νωρίτερα!

    *

    (Εύχομαι σήμερα να τα ακούσεις και εις την ισπανικήν…)

  7. me.

    άντε για να βγει και η ευχή του Πάνου..
    Feliz Cumpleaños!
    (νομίζω δηλαδή. α, και εδώ που είμαι εγώ είναι ακόμη ‘σήμερα’).

    Χρόνια πολλά και όμορφα!

  8. Μαριλίνα

    ρεεεεε, τώρα πηρα πρέφα.. χρόνια πολλά(που ήδη είναι δλδ.. μουχεχχεχχεε) σου ευχομαι να ζεις πολλά και να ξεχνας ακόμα περισσότερα =)

  9. Αφρικανός

    Ποια ποια ποιαααααα?????????

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

    hAPPY BIRTHDAY 2 U
    U BE-LONG TO THE ZOO
    WITH THE MON-KEYS AND OTHEEEEERSSSS
    ANIMAAAALS LIKE UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

Σχολιάστε

