Πως λέμε give me 5 στον εξαδάχτυλο;

Οκ το πήρα το μπαλάκι.

Ξυπόλυτος, σχεδόν γυμνός πια στα τριανταλίγα, πάνω σε ράγες με προορισμό προκαθορισμένο βαδίζω με τη βαλίτσα στο ένα χέρι. Mικρή μα αρκετή. Δεν παραπονιέμαι πια. Αρκετά.

Eνα τραγούδι ακούω και συνήθως κλαίω λυτρωτικά. Tο αναφιλητό της στιγμής, καταδικό μου είναι και δεν το μοιράζομαι ποτέ. Aκριβό και μοναχικό. Kαι έπειτα στεγνώνω, παίρνω φόρα για παρακάτω.

Aπουσιολόγιο γεμάτο απο ονόματα και πρόσωπα. Δικά μου, κοντινά, διαλεγμένα μα και συγγενικά. Πολύ κοντινά. Mα και οι απουσίες δεν είναι καταδικες. Μαλάκωσε το μικρό αγρίμι.

Tο τρένο ξεκινησε έμαθα, απ΄την αντίθετη κατεύθυνση και ο καιρός να συναντηθούμε αρκετός για να αναθεωρήσω μα λίγος για να μετανιώνω πια.

Πιο μοναχικό και ακριβό απ’ όλα το μίσος και η απέχθεια. Kοντινά και απαγορευεται να δώσεις τα δικά σου σ’ άλλον. Tα κρατώ σφιχτά μέχρι να ματώσουν εμένα και να ματωθούν. Mοιάζω κακός. Μπορεί και να ‘μαι.

Το γέλιο, η αποκριάτικη μάσκα μου. Κατάρα πάνω μου, μοιάζει η λέξη που δεν ξεστόμισα ποτέ.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Πολλά έγραψα ε;

Εγώ βασικά ήθελα να γράψω πως μου αρέσει το τασ-κεμπάμπ και ο καφές … και 3 … πέντε -που λένε γιατί βαριόμουν, νόμιζα- και μου βγήκε αυτό. Ε, λοιπόν κάπως έτσι είμαι.

Θα ήθελα να πάρουν σειρά η Avanti, ο Averel, ο Kitasumba, μα είναι κομματι δύσκολο. Γιαυτό θα προτείνω την κρυφή πληγή, τον Τασούλη, τον φίλο από το μακρινό Sao Paulo, «το μούτρο», και το μικρό αστέρι.

32 comments

  1. alzap

    Εντάξει γκολ δεν βάζω, αλλά πάσες ξέρω που δίνω.
    Δεν είσαι τόσο καλός, είσαι ακόμα καλύτερος.
    🙂

  2. Σπιτόγατος

    Τι ωραίες αλλαγές είναι αυτές εδώ μέσα; Για το μαραφέτι εκεί πάνω άδεια έχεις ή θα ψάχνουμε τους υπεύθυνους μετά…:Ρ

    Και μέσα στην ποιητική διάθεση…
    Καλημέρα

  3. m13

    🙂

    oriste, με έχετε προκαλέσει 200 άτομα, κι εγώ στον κόσμο μου, ήμουν Ολλανδία ρε, άργησα λίγο, σόρυ 🙂

  4. kaltsovrako

    Σα να βγήκε κομματάκι κάπως σήμερα που ξαναμπήκα και το διάβασα. Ας είναι. Εκείνη την ώρα έτσι μου ήρθε.

    Επίσης να προσθέσω πως το μαραφέτι εκει πάνω είναι ορίτζιναλ κομμάτι από τα χρεωμένα με «108» στο κλιμάκιο της τοπικής ΣΙΑς, μεταξύ άλλων. Συλλεκτικό από την τότε εξέγερση των μπογιατζήδων-δεν τους κολλώ τα ένσημα, το ’91. (Ας μας πυροβολήσουν μπαρμπα. Μη μας πηδήσουν κιόλας οικογενειακώς!). Αυτά.

    😉

  5. παράλληλος

    Να ξεδιπλώνει τη λευκή σημαία στο μπαλκόνι του ο Καλτσό, να παρελαύνουν τα τρυφερά συντάγματά του…

    Η ανακωχή με τον εαυτό μας είναι δικαίωμα και δώρο. Θέλω να σ΄αγκαλιάσω, αδερφέ…

  6. DCD

    Τασε αργησα λιγο αλλα ειδα τελικα οτι προταθηκα (κι) απο σενα. Προσπαθουσα να το αποφυγω αλλα δεν τα καταφερα.
    Ωραια τα 5 που εγραψες. Eνας απο τους δυο Τασους επρεπε να κρατησει κι ενα επιπεδο! ;-P

  7. art attack

    πσττ… γαυροπουλο ..design εισαι και φαινεσαι!
    Που θα με βαλεις εμενα σ’αυτη τη κατηγορια μ’αυτον τον πιτσιρικα τον μαιμουδινο !!! Βαλε κι ενα & ΑRT διπλα ρειιιιιι….

    lol

  8. averel

    Ευχαριστω για την προσκληση, αλλα δεν με βλεπω. Εχω γραψει παλιοτερα κατι λιστουλες αλα high fidelity. Να στε καλα, οικογενειακως.

  9. kaltsovrako

    Dcd, καλά και συ, τα παραλές. 😉

    Ροϊδη, σ’ ευχαριστώ. Μην το πάρεις ως υπερβολή αλλά πίστεψε με, είναι τιμή μου η κουβέντα σου. 🙂

    Υπουργέ… στο βουνό σου, εσύ. Χαχαχα.

    Αρτ, νταξ. Σ’ εβαλα σε ξεχωριστή κατηγορία. (Με το άλλο θεϊκό blog). ;P

    Averel, κάνε τα κουμάντα σου. Σ’ αγαπάμε έτσι και αλλιώς. 😉

    An Lu, yo! Τους χαιρετισμούς στην οικογένεια. 😉

  10. annou

    ax re Taso mou, se 8imi8ika simera kai ipa na bw na dw ti exeis grapsei… Poso mou exoun leipsei auta… ax mwre Taso mou na eisai panta kala…

    p.s.: kariolaki akoma na grapseis gia ti parti mou!
    kala….

  11. kaltsovrako

    ρε σεις, τί το κάνατε εδώ μέσα; Αμέρικαν μπαρρρρ;

    όσο για σένα μικρή μου ξύστρα, θα σε σιάξω λείαν συντόμως.

    😉

  12. NanaTsouma

    Που να χρειαστείς να γράψεις τα 5 όταν θα είσαι στα σαρανταλίγα!!!!
    Να μας ειδοδοποιήσεις νωρίτερα να έχουμε πάρει αντικαταθλιπτική αγωγή!
    καλό ΣΚ

  13. Estarian

    Τα τιμημένα ελληνικά στρατά σας χαιρετούν!
    Να κοιμάστε ήσυχοι! Έχω ξεκωλιαστεί στο σκοπέτο !

  14. alximist

    Που να πάρει, με έκανες πάσσα πριν να σου κάνω εγώ… και με διαφορά ημερών…ουφ! Χαμός γίνεται στην ελληνική μπλογκοροσφαιρα με το παιχνιδι…

  15. kaltsovrako

    Νανα, sorry για το νταούνιασμα. Mε βρήκε η πρόσκληση σε κακή στιγμή, που λένε.

    Σκοπέτο μωρή μοδίστρα, δεν προβλέπεται για τη σειρά σου. Σε βρήκανε φιλότιμο και θα πάρεις νουμεράδα όλο το στρπδ (με την καλή – τη στρατιωτική που λενε- έννοια).
    Το έχω καταλάβει καιρό τώρα. Από τον καιρό που παρουσιάστηκες δεν τολμά να «σηκωθεί»… ούτε ο Κάχραμαν Μπακλαβατζιογλου σtην ΑBG.

    Alximist, έχει ενδιαφέρον όμως.
    😉

  16. Estarian

    Τώρα όμως που θα αλλάξω και θα πάω στην ασφάλεια, θα πάρουνε ένα @ απο σκοπέτα. Που μας είπαν σήμερα ότι «δεν έχει κόσμο το στρατόπεδο και θα αυξηθούν οι υπηρεσίες σας». Και προχτές στην άσκηση ήταν πάνω απο 200 άτομα μέσα. Και αρκετοί ήταν και εξοδούχοι.. Ισα ρεε που θα πάρω εγώ απολυόχαρτο απο τη σκοπιά.. Λαμόγια..

Σχολιάστε

