Εκλογές δίχως αστεία πια.

Οι εικόνες δημοσιεύτηκαν στον σημερινό Ελ. Τύπο (δυστυχώς με κροπάρισμα που έκρυβε το στόχο του μηνύματος σε δυο από αυτές) μαζί με ορισμένα εξαιρετικά κείμενα και γνώμες φίλων.
(Εντάξει βρε ‘σεις, συμβαίνουν και στας καλυτέρας των οικογενειών)

……………………………………………………………………………………………………………..

Αυτό που περιμένω όμως και με έχει εξοργίσει είναι ένα σχόλιο μου, που ακόμα τουλάχιστον -και ενώ ο αριθμός των comments ήταν ακόμα κοντά στα 70 χθες το βράδι- περιμένω να περάσει από λογοκρισία (moderation) στο blog του Βενιζέλου. Δεν είναι πως εκφράζω την αποψάρα μου και θέλω να την δώ στου Βενιζέλου το blog (ψώνιο, γουάου και τα λοιπά), αλλά θεωρρώ πως είναι θέμα αρχής διαλόγου και ευγενείας. Ελπίζω να είναι λόγω φόρτου σχολίων και όχι λόγω φίμωσης (δεν έγραψα ούτε μισό κακό λογάκι. Να, κάνω και το σταυρό μου) γιατί τότε Μπένι μου… ζήτω η Ελλάδα, ζητω η θρησκεία, ζητω η Νέα Δημόκρατία και εις τους αιώνας των αιώνων.

UPDATE μετά από 2 μέρες.

Το σχόλιο εμφανίσθηκε μαζί με αρκετών άλλων με πραγματικούς λογαριασμούς. Βέβαια τα ανώνυμα που τον εκθείαζαν είχαν δημοσιευτεί αβίαστα. Καααααααλά παιδιά έχεις και συ Ευάγγελε μου στο blog σου (Ε, ρε κάτι ζόρια που τραβάτε κι εσείς τα αρωστάκια της εξουσίας).

41 comments

  1. kathreftis

    Benny, oh benny benny, blue, bennyyyyyy bluuuuuuuu…

    Πάει να τονε παίξει στα κιλά, στο δυνατό ση(μείον).

  2. JustAnotherGoneOff

    Μα βρε παιδιά, λογικό είναι με τόσα εκατοντάδες σχόλια να βάλει moderation. Να ξεκουκίσει τους βλαμμένους πρώτα (τύπου «ο εβραίος Μπενίν Ζελόν») και μετά. Κι εξάλλου περιμένετε να τα διαβάσουμε κιόλας ψάχνοντας;

  3. greekGAYLOLITA

    Εγώ που του άφησα ένα ποιήμα Τάσο μου,και ακόμα?
    (ας μη γελιόμαστε, όμως.ο Βανζελ ντε Βενιζελικ απλώς γράφει
    και διαβάζει.με το μοδεραsιον ασχολειται ατομο απο το πολιτικο του γραφειο προφανως.οποτε επαφιομαστε στη μεση πολιτικη νοημοσυνη και στο κριτηριο,ενος Δ.Ε. ή Τ.Ε. υπαλληλου πολιτικου γραφειου ή ενος πασοκοpcgeek στη καλυτερη των περιπτωσεων.η νεκροψία θα δείξει:-)

  4. Georgios1974

    basta με τα σχόλια πια, τι μεγαλοψωνισμός είναι αυτός? Αφού δεν άκουσε κανείς τις υποδείξεις για αποχή, μαύρο, κοκ, τώρα το ρίξαμε στο γλύψ..εε..υποδείξεις σε πολιτικούς? Όντως έχουμε πάρει πολύ σοβαρά τον εαυτό μας.

  5. ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ

    Κάτσε να μαντέψω: δε του έγραψες «μπράβο Βαγγέλη».
    Σιγά μη το δεις το σχόλιο …
    (Και το δικό μου …)

    Γεοργιος1974: γιατί αδερφέ να ρίξω λευκό; Nα το πάρει η ΝΔ να το γυρνάει γύρω γύρω στους πανηγυρισμούς;

  6. Πάνος

    Φίλτατε καλτσό,

    πρώτα πρώτα ένα μπράβο για όλη τη φοβερή εικαστική / σατιρική δουλειά που έκανες τον τελευταίο μήνα!

    (και συνεχίζεις, σε αυτό το ποστ…)

    Δεν πρόκανα* να σχολιάσω στο σωστό χρόνο, το λέω τώρα!

    Όσο για το Βενιζέλο και τα σχόλιά του, γιατί ταλαιπωρείσαι και συνωστίζεσαι ΕΚΕΙ;

    Γράψτα αγόρι μου ΕΔΩ, να πιάσουν τόπο! 🙂

    —-
    * μωραϊτικον…

  7. Georgios1974

    βασικά οι πολιτικοί δεν έχουν πάρει σοβαρά τον δικό τους
    αν κόσμος παίρνει στα σοβαρά το ότι έχουν καμμιά κατοστάρα hits τότε τι να πει κάποιος που έχει 5,000-100,000 εξουσιοδοτήσεις εν λευκώ να χειριστεί τη ζωή τους για 4 χρόνια. Τους βρίσκω πολύ ισορροπημένους για Έλληνες τους πολιτικούς.

  8. t

    Οπως πάντα, σωστός ο Καλτσο.
    Δεν σε γλείφω λέμε, πάντα εισαι εύστοχος και τολμηρός.
    Ο Βενιζέλος και μενα δεν μου απαντάει πάντα στο μπλόγκ του, αλλα δεν περιμένω και πολλά, όχι απο αυτον μόνο, αλλα απο οποιονδήποτε «διάσημο».

  9. kitsosmitsos

    Κυβέρνηση χωρίς Πολύδωρα. Πώς θα αντέξουμε αυτό το χειμώνα; Ελπίζω οι αντικαταστάτες να είναι ίδιοι και καλύτεροι 😉

  10. arammos

    Χμ… και το δικό μου χάθηκε. Μάλλον η google σιγοντάρει την ανατροπή… Χαιρετώ το πάνελ.

    Το έργο δεν έβαλε ούτε διαφημίσεις. Συνδρομητικό θα είναι 😉

  11. dermes

    Τόσα ανώνυμα σχόλια, ούτε στο press-gr. Και από τα επώνυμα έπηξα στο Δε Διατίθεται Προφίλ. Όταν υπάρχει προφίλ, συνήθως δεν υπάρχει blog. Όταν υπάρξει , συνήθως δεν έχει post. Όταν έχει , συνήθως, έχει ανοίξει τους τελευταίους δυο μήνες και/ή περιλαμβάνει αποκλειστικά προεκλογικό υλικό του ΠΑΣΟΚ. Τα πραγματικά σχόλια από blogers είναι περίπου 20-30 σε σύνολο 214. αύριο ο Βενιζέλος θα βγει και θα μας πει ότι πήρε εντολή από τους blogers για να κάνει αυτό που αποφάσισε.

  12. kaltsovrako

    Dermes και jago, αν το κάνει αυτό θα πέσει γιαούρτι ρε σεις! Σιγά μην το κάνει. Ναι, τα ανώνυμα σχόλια μοιάζει να είναι ολίγον τί από καπαμά νεολαίας και Venizelfan.

    Arramos, λες να είναι global η τρικλοποδιά στον George? Χαχαχα

    kitsosmitsos, εμένα μου λείπει ο Καστίγιο πιο πολύ. Για την κυβέρνηση ποντάρω πολλά στα τσικό της. Βγάζει πολλά φυντάνια.

    annou, τί έπαθες μωρό μου;

    Τzonako, έλα ρεεε, χάλια με έκανες! :PppPp
    Σ’ ευχαριστώ.

    Georgios1974, έχεις παραξηγήσει πολλά πράγματα. Δεν λειτουργούν οι πάντες με το μυαλό σου. Ευτυχώς.

    Rodia, λες αυτό το moderation να το κόλλησα από τον Ευάγγελο; Χαχαχαχα

    Pan, μην ήμεθα τόσο σκληροί με τον Ευάγγελο. Τρέχει για τη χώρα (ποιά χώρα;… το έθνος, να πούμε και λίγα σου λέω) αυτή τη στιγμή. Δεν έχει χρόνο για απαντήσεις σε τυχόν απορίες στις παπαριές που γράφει.

    ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ, μας μάσησε ο Μπένι. χαχαχα. Δες παρακάτω τί του έγραψα.

    greekGAYLOLITA, τί περιμένεις κι εσυ πια; Θα δούν ποιημα οι χειριστές moderation και θα το περάσουν για διαφημιστικό σποτάκι! Δε το «έχουν». Αλλού βαράνε τσίτες ετούτοι τώρα.
    😉

    Pascal, είσαι εγκάθετος και θέλεις να μου κλέψεις τα καλτσοstats και να τα κάνεις αμπελοstats, για να έχει να λέει μετά πόσο ψώνια είμαστε ο Georgios1974 (και τον βαριέμαι). Ουυυυυυυ ρε!

    kathreftis, καημένε Γιώργο τί βάρος έμελε να σου κάτσει.

    Πανούλη μου, ελπίζω η πολύ ιδιαίτερη πατρίδα σου να είναι καλά. Σε ευχαριστώ πολύ, μα δεν είπα τίποτα το εξαιρετικό.

    Μια ερώτηση έθεσα στον κ. Βενιζέλο και μάλιστα του ζήτησα να την απαντήσει στον εαυτό του λίγο πριν κοιμηθεί, όχι σε μένα. Αν δηλαδή του έχει περάσει απο το μυαλό πως το ΠΑΣΟΚ έχασε επειδή -όπως δήλωσε στο post του-ήταν και αυτός παρών. Εντάξει του δήλωσα πως θα ήθελα να του μιλήσω όπως μιλάω αλλά δε μου επιτρέπεται μιας και θαρρώ θα μου απαντήσει με γραβάτα και δεν είναι πρέπον εκ μερους μου.

    😉

  13. παράλληλος

    Αν ήμουν Βενιζέλος
    και ήσουν ο Γιωργής,
    θα πήγαινα στο Ζάππειο
    το βράδυ εκλογής.

    Αν ήμουνα ο Ίβιτς
    και ήσουν Λεμονής,
    θα σού’σκαζα μια τρίπλα
    και άντε να με βρείς!

    (Νικόλας Κολ-άσιμος)

  14. axtapos

    Το φλέγον θέμα είναι αν θα μείνει ο ….Λεμόνιας και όχι ο Γιώργος.
    Στο τσεπάκι τους είχαμε τους βαθμούς και σημάναμε υποχώρηση..
    γμτ το κέρατό μου!!

  15. Lio

    Καλέ δεν ήξερα οτι έχει και μπλόγκ ο κος Βενιζέλος. Αχ, μα πως τα προλαβαίνει όλα τέλος πάντων;

  16. kaltsovrako

    lio, ο Μπένι… όλα τα προφτένει
    😉

    axtapos, πέστα γαμώτη μου! Πέστα. (μήπως σου βρίσκεται κανένα χαφάκι της προκοπής;)

    sakafiora, δε ξέρω αλλά και τί σημασία έχει;

    Αnnou, ήρθαν τα πράγματα στα ίσα τους. Στην αρχή τρόμαξα για σένα που μου είπες ΚΚΕ και ΠΑΣΟΚ. Τώρα μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος. Φιλάκι!

    Παράλληλε, ας κάνουμε λίγο ακόμα υπομονή. Εχουμε μπροστά μας και άλλους αγώνες… να χάσουμε.

  17. JustAnotherGoneOff

    Καλτσόβρακο, παρατήρησα τους σχολιαστές του Βενιζέλου, κανένας από αυτούς που αφήνει(-ουν) δεν είναι «μεγάλος» μπλόγκερ ή έχει μπλογκ.
    Αυτό με βάζει σε υποψίες…

  18. axtapos

    Αργησες για το χάπι καλτσο.. Τάδωσα όλα, στους ντόπιους πασοκους..
    Πήρα και γω αρκετά βέβαια…γιατί να το κρύφωμεν!!

  19. alex

    Εξαιρετικές φωτογραφίες! Γιατί και οι αφίσες των κομμάτων να μην ήταν έτσι… αν μη τι άλλο αντί το γάντι του μποξ του Καρατζαφέρη που το έβλεπες και σου ρχοταν… κάτι τελοσπάντων, τουλάχιστον με αυτές θα σκαγε και λίγο το χειλάκι μας.

  20. alex

    υσ. το blog έπεσε στην αντίληψη μου πριν λίγες μέρες και ήδη μου αρέσει πολύ. keep it up!
    σε έχω προσθέσει στα links μου αν δεν σε πειράζει.

  21. Παράθεμα: Eικόνες « ΤΑΞΗ TV
  22. deadniro

    ΠΡΟΣΟΧΗ! ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ aRte poVerA ΑΝ ΘΈΛΕΤΕ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ
    5 ΚΙΛΑ ΤΟ ΜΗΝΑ, ΔΙΧΩΣ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ ΕΞΟΔΑ.
    ΑΠΟΔΟΣΗ ΓΚΑΡΑΝΤΥ. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ. ΕΧΕΜΥΘΙΑ-ΑΚΤΙΒΙΣΜΟΣ.

    aRte poVerA.

    ΚΑΘΑΡΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ-ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ.

    http://deadniro.blogspot.com

Σχολιάστε

