THE RETURN

Το στοίχημα είχε φραγμένη την επιστροφή εδω και καιρό, η Νικολούλη είχε σηκώσει τα χέρια ψηλά, ο Χαρδαβέλας έβρισκε πλέον ευκολότερα UFO και το έριξε εκεί κι οι άνθρωποι μπορούσαν με μεγαλύτερη άνεση να αρρωσταίνουν όσο η Νάπολη κρατούσε σε σκοτεινό δωμάτιο το μυστήριο.

Πλέον, το William Hill τρίβει τα χέρια του από τα χαμένα λεφτά του 1,05 που πρόλαβαν και έπαιξαν πολλοί πριν από 2 χρόνια, η Νικολούλη σκέφτεται να ξεκινήσει καριέρα ευρέσεως εργασίας (επίσης δραματικό σπορ), ο Χαρδαβέλας μπορεί να γίνει Ολυμπιακός μιας και όλα γίνονται πιά και οι άνθρωποι θα πάψουν να αρρωσταίνουν… από φόβο. Ναι φίλοι μου.

Γύρισε το άτομο από τη Νάπολη και μάλιστα γιατρός!

6 comments

  1. KiTaSuMbA

    Σταμάτα ρε σαχλαμάρα, θα νομίζει ο κόσμος πως είμαι κανας άσχετος! 😛

    Εξάλλου, τώρα με τον νέο υπέρλαμπρο ασφαλιστικό νόμο της Φάνης… έπαψαν από φόβο (και τσέπη) να αρρωσταίνουν τα ανθρωπάκια πριν επανεμφανιστώ εγώ, άρα το συνολικό αποτέλεσμα δύσκολα μπορεί να κατανεμηθεί στους 2 αυτούς ξεχωριστούς παράγοντες!
    (Μην το πούμε και παραέξω αυτό, και βρεθώ με καναν Τσίπρα κάτω από το σπίτι μου να μου κάνει διαδήλωση επειδή τρομοκρατώ τον απλό εργαζόμενο – άσε που μετά θα σκάσει και το ΠΑΜΕ σε ξεχωριστή κινητοποίηση…)

    Ένιγουει, ευχαριστώ για την θερμή υποδοχή!!!!

  2. syneas

    Μεια κε ι ψυληκατζου εκλοισαι το μπλωγκη τις κε επηδοι τιχενη να ισε ο αντρασ τισ θελο να εκφρασο τι διαμαρτιρεια μου σε σαινα κε να τι μεταφαιρις στιν Κοσταντεινα.
    Ιμε αινας απω αφτουσ που αγωρασαναι το βηβληο κε επηδη πολοι μου αραισαι να ποις σε κινι (πασωκα ινε;) που τιν ιπε αμωρφοτι πος αιμοις η μορφωμαινη θα παιριμαινουμαι κε το δηκο τισ βηβληο γηα να τω δηαβασωμαι κε αναλωγα να το κρηνωμαι.
    Σιγνομι καλτσωβρακω αν αικανα κε κανα ορθωγρφικω λαθως αλα απω ενα αναγνοστι τισ αμωρφωτις κοσταντηνας τη απετισοις μπωρι να εχι κανις;

  3. Sophia

    Γιατρέ μου, έχω ένα πονάκι εδώ παραπέρα, μου λένε μπορεί να είναι και από πέσιμο!!!
    ;-D

  4. apasxolisi

    ΓΣΕΕ ΜΕ ΕΚΒΙΑΖΕ ΜΕ ΨΕΥΤΟΑΝΤΑΓΩΓΗ 100.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
    Ενημερωθείτε για τη ΒΡΩΜΙΚΗ ΥΠΟΥΛΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗ και καταχρηστική απoλυσή μου από την εργοδοσία της ΓΣΕΕ. Υπεξαιρώντας την αποζημίωση μου τα ασφαλιστικά και άλλα Δικαιώματά μου για εργασία 18 ΧΡΟΝΩΝ ! Με εκβίαζε με ΨΕΥΤΟΑΝΤΑΓΩΓΗ 100.000 ΕΥΡΩ με ΨΕΥΤΟΜΑΡΤΥΡΕΣ επειδή προσέφυγα δικαστικά κατά της ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΜΟΥ! ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ οι εργασιακές σχέσεις είναι απλές αστικές συμβάσεις ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ! Ενημερώστε φίλους και γνωστούς για το Blog μου http://apasxolisi.wordpress.com

  5. art attack

    Επειδη μας επρηξες τρια χρονια εδω μεσα ρε παλιογαυρε ηρθε η σειρα μου.Τωρα θα δεις τι ανωτεροι ειμαστε ως φιλαθλοι.Οχι…οχι δεν θα παιξω με το πονο σου (ελπιζω να το κανει ο Vagelakas χαχαχα) εγω θα σου αφιερωσω μια φωτογραφια να μας θυμασαι…

    Εδω.

Σχολιάστε

