φάκιν λάϊκιτ

White Denim

Shake Shake Shake

15 comments

  1. kaltsovrako

    ε, κάπως έτσι… έχει πέσει και δουλειά (τους τελευταίους αρκετούς μήνες), πολύ θέλει να μου δώσει πασαπόρτι; Χαχαχαχα

    Εσύ γιατί δε κοιμάσαι τέτοια ώρα, ε;

    😛

  2. indictos

    Αυτό που έχω είναι γύρω στα 20 κιλά, υπαρκτής σοσιαλιστικής κατασκευής (το 68 μάλλον θα το είχαν οι Ρώσοι στην Πράγα για όπλο)

    (Έχεις να παίξεις από το 75; jazz base αντι για κουδουνίστρα; )

    😆

  3. kaltsovrako

    Τις κουδουνίστρες τις ξέπέρασα, όταν κλεφτήκαμε με τη νοσοκόμα την επομένη που γεννήθηκα. Καλό κομάτι. χαχαχα

    Το μπάσο δεν ήταν δικό μου. Ήταν αυτού (από ένα πολύ παλιο μου post, στο πρώτο μου blog)

  4. gatouleas

    είναι πράγματι πολύ καλό!.. το είχα σταμπάρει κι εγώ να το βάλω σε καμια δεκαρια μέρες, αλλά με πρόλαβες… :p
    Το κουφό είναι πως αν πας στη σελίδα του γκρουπ στο myspace, δεν το αναφέρουν καν!
    take a look.. http://www.myspace.com/bopenglish
    Όσο για τις μπασιες, όσο πιο βαθιές , τόσο το καλύτερο.Εγώ μόνο ένα Maya εδέησα να πιάσω… τα fender έμειναν μακρινά όνειρα…
    keep on dreaming…

  5. stelios

    Επεξήγηση:
    Σε άνοιξα το πρωί, έβαλα τα ακουστικά (στη δουλειά) και άκουσα το κομμάτι. Μου ήρθε αμέσως ένα συναίσθημα που είχα καιρό να νιώσω. Όταν διάβαζα για εξετάσεις στο πανεπιστήμιο, σηκωνόμουν κάθε πρωί κατά τις 8.00, έφτιαχνα καφέ, έβαζα δυνατά μουσική και ξεκίναγα το κάπνισμα κοιτώντας σαν αποκαμωμένος (παρόλο που ήταν πρωί και ήμουν ξεκούραστος) το πουθενά (το οποίο βρισκόταν σε κάποιο σημείο του τοίχου μπροστά από το γραφείο). Η μουσική έπρεπε να είναι σαν αυτή που μας προσέφερες. Απλή και δυνατή ροκιά. Το αγαπημένο μου «ξυπνητήριο» άκουσμα ήταν ο πρώτος δίσκος από τις Τρύπες. Αυτή η πρωινή στιγμή της τριπλής-σε-ένα απόλαυσης τσιγάρου-καφέ-μουσικής ήταν η μοναδική καλή στιγμή μιας βάρβαρης καθημερινότητας που μοχθούσα να στριμώξω το μυαλό μου στο καλούπι της επιστημοφάνειας.
    Κάπως έτσι ένιωσα και σήμερα το πρωί, κατά τις 9.00, χωρίς τσιγάρο και ευτυχώς χωρίς εξετάσεις.
    Καλή σου μέρα, λοιπόν.

    ΥΓ. Η παρουσία σου στη μπλογκόσφαιρα είναι δροσερό αεράκι, Καλτσόβρακο. Και το σεμεδάκι στη βιτρίνα κορυφαία έμπνευση!

Σχολιάστε

