Συγνώμη κιόλας ρε Κρόγια, αλλά δεν γίνεται να μη σχολιάσω…

…αυτό!

psifizoume_kai_boutame02

Δηλαδή, βρε άνθρωπε του Θεού, δεν έχεις ακούσει ποτέ σου την έκφραση «βουτάω», εκτός από τις περιπτώσεις του να πιάσεις σταυρό ή να παπαριάσεις το ψωμί στη χωριάτικη και τα λαδερά; Αν ερχόσουν στο γραφείο μου με τέτοιο κείμενο για πολιτικό κόμμα, θα μας άκουγε μέχρι κι ο Σουφλιάς. Είναι δυνατόν να γράφεις κάτι τέτοιο, λες και μιλάς σε λωττοφάγους; Σήμερα ξεκίνησαν τα κόμματα ή νομίζεις πως η λοβοτομή είναι πλέον υποχρεωτική σε όσους έχουν δικαίωμα ψήφου; Δε νιώθεις πως εκθέτεις το ΠΑΣΟΚ, βάζοντας επιπλέον φαρδύ-πλατύ το λόγοτυπο του; Και σα να μη φτάνει αυτό, χαίρεσαι -σα γύφτικο σκεπάρνι- και ευχαριστείς ταυτόχρονα τον Χατζηνικολάου που το ανέφερε (ενώ πριν λίγο τον μπινελικώνες). Αυτό είναι βέβαια μια νεοκουλτούρα στα blogζζζ, που θα την αναλύσω σε επόμενα ποστ. Δεν είναι της παρούσης.

Έλεγα λοιπόν πριν μέρες πως οι πολιτικές καμπάνιες είναι από τα πιο ευκολα πράγματα να αποδομίσεις και η Νέα Δημοκρατία έδωσε την ευκαιρία, είτε με τον ένα, είτε με τον άλλο τρόπο να συμβεί στην καμπάνια της με τους παπαγάλους. Αυτή τη φορά όμως κι εσύ, έδωσες μασημένη τροφή…

Δε φταίω εγώ. Οι συνειρμοί μου τα φταίνε.

27 comments

  1. kostas

    Eμένα μου άρεσε. Αν βάλεις και ένα ‘τα’ πριν το ‘βουτήξουμε’, γίνεται το απόλυτο μότο του μέσου πασόκου :))

  2. krogias

    Με συγχωρείς ρε καλτσόβρακε που δεν μπορώ να συντονιστώ στα δικά σου κύματα του χιούμορ.
    Τι να κάνουμε τώρα; Να τα βάψουμε μαύρα;
    🙂
    Εγώ τον χαβαλέ μου έκανα κι εσύ με βγάζεις μπλογκερ της νέας νομενκλατούρας, ρηχό… και τι άλλο; Α! Λαμόγιο!

    Συγχωρεμένος!

  3. KiTaSuMbA

    Τι να πω κι εγώ ρε που δεν θα μπορέσω να βουτήξω ούτε πριν, ούτε μετά… ΚΛΑΨ!
    ΥΓ: γαμώ την τύχη μου και τις εφορευτικές επιτροπές….

  4. Παράθεμα: Πρώτα θα ψηφίσουμε και μετά θα “βουτήξουμε” (κυριολεκτικώς ή μεταφορικώς;) χαχαχαχαχαχα Κέντησε ο Καλτσόβρακος!!! « «The Happy-Go-Lucky MacManus
  5. Παράθεμα: Πρώτα θα ψηφίσουμε και μετά θα “βουτήξουμε” (κυριολεκτικώς ή μεταφορικώς;) χαχαχαχαχαχα Κέντησε ο Καλτσόβρακος!!! « «The Happy-Go-Lucky MacManus
  6. Rodia

    ..κατά τα άλλα… «γλώττα λανθάνουσα τ’ αληθή λέγει»..
    (και μη μου θυμώσει κανείς, ε; «η σκέψη είναι επώδυνη εργασία»®.. 😀

  7. arkoudos

    Από την μία είναι χοντρό, και (θα) γέλαγε ο κάθε πικραμένος, από την άλλη ένας άνθρωπος σαν και μας είναι, που απλώς πιστεύει άλλα(?) από μας – μην τον βαράς λοιπόν τον άνθρωπο ρε πατριώτη… 🙂

  8. Rodia

    Σωστά Αρκούδε μας 🙂 Αλλωστε, ο Κρόγιας δεν έγραψε «θα ΤΑ βουτηξουμε»!
    Το ρήμα «βουτάω» έχει πολλές σημασίες, βλέπεις, και προσφέρεται για σατιρικους συνειρμούς! Υπάρχει και το «βουτάω απο το μπαλκόνι» ή «ρίχνω βουτιά από τη ταράτσα» για περιπτωσεις απόγνωσης, «βουτάω στα βαθειά» για να λύσω προβλήματα, «βουτάω στα ρηχά» για να αποφύγω κινδύνους, κλπ κλπ κλπ

  9. nespa45

    Χαχα.. πολύ καλή η δεύτερη αφίσα! Απλά στην πρώτη δεν διευκρινίζει, με μυλόπετρα ή χωρίς;;

  10. tsopanis

    χααχαχαχαχαχαχαχα…. αχχαχαχαχαχαχαχαχαχ
    Και στα όπως θα έλεγε και ο Γιωργάκης…. Xaxaxaxaxaxxa…..aaaxaxxaxaxaxaxax….

    Lykos

  11. karfotos

    ….γενικά με αρέσει όταν τέτοιες ημέρες

    ζητιανεύουν ψήφους !!!!

    καταντάνε πολύ γελοίοι ….

  12. vrypan

    Εγώ πάλι, έχω απογοητευτεί από εσένα, Καλτσόβρακε! Έρχομαι και ξαναέρχομαι περιμένοντας να βρω κάτι να γελάσω, λέω «δεν μπορεί, με όλα αυτά που γίνονται, δεν θα κρατηθεί…» Τίποτα!

    Που είσαι;;;; Γιατί έγινες ένας metablogger??? Ε;;; 🙂

  13. xristina

    ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΗΣΩ?????????
    prwta tha psifisoume…k meta tha voutixoume….
    elpizw mono sti thalassa…….k oxi stous upoloipous tomeis……..

  14. diktyon

    Το ζήτημα είναι ότι η «βούτα» είναι στους δικούς σου συνειρμούς. Προφανώς αυτό έχεις εσύ στο μυαλό σου. Οι παρατηρήσεις σου στον Κρόγια είναι έως αφελείς! Ο Κρόγιας έχει τη θάλασσα και προφανώς όταν βλέπεις θάλασσα, να βουτήξεις στα γαλανά νερά της θέλεις. Αλλά εσύ φράγκα ονειρεύεσαι…

  15. kaltsovrako

    Συγνώμη για την καθυστέριση. Επρεπε να τρέξω ορισμένα πράγματα πολύ σημαντικότερα από τον «διάλογο» στο διαδίκτυο. Πάμε λοιπόν τώρα που έχω κέφια.
    …………………………………………………………..
    attackta,
    ευχαριστώ πολύ. Το banner σου το είδα. Πολύ έξυπνο. Είναι βέβαια μια άποψη που δεν τη συμμερίζομαι αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιττα. Δεν είμαι σε θέση/και ούτε μου το επιτρέπω πλέον να επιβάλλω στον οποιοδήποτε τη δική μου θέση η οποία παρεμπιπτόντως είναι υπέρ της συμμετοχής στην οποιαδήποιτε εκλογική διαδικασία. (Εδώ τρέχω και ψηφίζω για τον Ερασιτέχνη Ολυμπιακό που έχει «βασιλικό πολίτευμα», τί λέμε τώρα! Χαχαχα)
    …………………………………………………………..
    Kosta,
    νομίζω πως υπερβάλεις. Μην πώ πως αδικείς πολύ κόσμο. Διαφωνώ. Εχει βάση αυτό που λές για ορισμένους/αρκετούς και πολύ γνωστούς πολιτευτές με το ΠΑΣΟΚ, αλλά όχι με τον μέσο ψηφοφόρο.
    …………………………………………………………..
    Krogias,
    υπάρχει ένα πρόβλημα σε αυτή την «αντιπαράθεση» μας. ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ στην συγκεκριμένη περίπτωση. Μιλάω πολύ σοβαρά και δυστυχώς δεν το έχεις αντιληφθεί. Αυτό που γράφω είναι το εξής: Δεν μπορεί αυτή η φράση να σταθεί ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ τρόπο δίπλα, πανω, κάτω από το λογότυπο του ΠΑΣΟΚ, εκτός αν είσαι Νεοδημοκράτης ή δε ξέρω ‘γω τί. Θα το έγραφες σύνθημα, ας πούμε σε ένα τοίχο; «ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΒΟΥΤΗΞΟΥΜΕ. ΠΑΣΟΚ«…. Αυτό λέω! Αν δε το καταλαβαίνεις δεν είμαι εγώ αυτός που πρέπει να το δουλέψει.
    …………………………………………………………..
    KiTaSuMbA,
    παίξε κανένα Λόττο, ρε! Χαχαχα
    …………………………………………………………..
    J.McManus,
    έχω αλλα είναι σε αχρηστεία. Δεν ξέρω τί να κάνω εκεί μέσα.
    …………………………………………………………..
    Ροδιά
    φιλιά!
    😉
    …………………………………………………………..
    arkoudos,
    Καλά μωρέ και συ! Δεν τον εφόνευσα! Χαχαχα. Δηλαδη ο Καραμανλής, που τον έχουμε ξεκατινιάσει, δεν έχει ψυχούλα; Χαχαχαχαχα. Εδώ τον έχω συγχωρήσει για άλλα, ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ πράγματα που έκανε και είπε επί προσωπικού. Μη με αδικείς.
    …………………………………………………………..
    nespa45,
    merci.
    …………………………………………………………..
    tsopanis,
    σε έχασα λίγο (αλλά ο γέλιο σου, βάλσαμο)
    😉
    …………………………………………………………..
    karfotos,
    τον Άδωνη και τα μάτια σου! Χαχαχα (παντού και πάντοτε ρε συ, συμβαίνει αυτό)
    …………………………………………………………..
    vrypan,
    Δεν πειράζει. Άλλωστε δεν θεώρρησα τον ευατό μου γελωτοποιό ποτέ για κανέναν, εδώ μέσα. Όπως επίσης, ποτέ δεν απογοητεύτηκα από κανέναν άνθρωπο γιατί δεν θεωρρώ κανέναν δεδομένο.

    Ίσως να φταίει ο τρόπος που γράφω ορισμένες φορές και να φαίνεται κάπως «πλακατζίδικος», ΟΜΩΣ σε πληροφορώ πως ΟΛΑ αυτά τα post έχουν γραφτεί με μεγάλη οργή. Και είναι μαλιστα το μόνο ίσως συναίσθημα που με κάνει να postάρω έτσι.

    Αν σε πείραξε το «πέσιμο» μου στον Κρόγια για το ηλίθιο σύνθημα του (γιατί έξυπνο σύνθημα δεν το λες, αντιφατικό ή πονηρό, το λες), εδώ να με συγχωρέσεις για την υπόδειξη, αλλά θα ήταν καλύτερα να προβληματιστείς κι εσύ με την ουσία αυτών που γράφω και όχι με τα πρόσωπα και τις ιδιότητες του καθενός μας. ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ, θα σου πρότεινα και σένα να κάνεις ένα πείραμα. Πήγαινε και γράψε το στην είσοδο του ΠΑΣΟΚ, και έλα μετά να μου πείς την αντίδραση των ανθρώπων του.
    Και τέλος πάντων, δεν κατάλαβα; Δεν δέχεστε κριτική; Από πότε; Τί έπαρση είναι αυτή; Τί θα κάνετε όταν θα έρθουν οι δύσκολες ώρες που θα κυβερνήσετε και οι ρόλοι θα αντιστραφούν στο διαδίκτυο; Αυτό που επισήμανα εδώ είναι πταίσμα μπροστά σε αυτό που θα γράφεται όταν η εξουσία θα αλλάξει χέρια. Τότε ποιά θα είναι η αντιδρασή σας, αν με «νουθετήτε» έτσι σήμερα; Και τέλος πάντων, γνωρίζεις ποιά είναι η δική μου θεώρρηση των πραγμάτων. Βάζω όσο μπορώ, την κοινή λογική πάνω από οποιοδήποτε δόγμα ή μπανεράκι που θα με δεσμεύει εσσαεί. Δηλαδή, τί σκατά; Αυτός που βάζει τον ήλιο του ΠΑΣΟΚ μόστρα στο blog του έχει de facto δίκιο, σε ό,τι και αν γράψει;

    Τί που είμαι ρε Παναγιώτη; Βαρέθηκα στην διαμαρτυρία, για την διαμαρτυρία. Μπάφιασα πιά! Τα blogs έχουν γίνει ένα ανταλακτήριο φτηνών ειδήσεων που σε κάνουν να αναφωνήσεις «ζήτω το STAR CHANNEL!» Πλάκα μου κάνεις τώρα;

    Παρατήρηση Α)
    Δεν έγινα metablogger. Η τελευταία φορά που το έκανα ήταν το Φλεβάρη κι αυτό για έναν αλήτη που με είχε ρημάξει στα spam mails. Έχω όμως κέφια και ετοιμάζω κάτι ενδιαφέρον (και πιο γενικό).
    Παρατήρηση Βου)
    Λες ψέμματα. Ούτε έρχεσαι, ούτε ξανάρχεσαι. Δες πιο κάτω, διάβασε πιο κάτω και θα δείς πως δεν έχω κρατηθεί αρκετές φορές (για τα δικά μου δεδομένα πλεον) και έχω σχολιάσει την επιλογή της κας. Γιαννάκου, για παράδειγμα ή τον Καραμανλή και τους συνεργάτες του (1), (2), (3), (4). Δε σου υπόσχομαι πως θα γελάσεις (δεν είναι στις προθέσεις μου, έτσι κι αλλιώς), αλλά σε παρακαλώ πολύ, μη με αδικείς.
    …………………………………………………………..
    xristina,
    και ‘γω το ελπίζω, γλυκιά μου.
    …………………………………………………………..
    diktyon,
    Γνωριζόμαστε; Σου χρωστάω λεφτά ή μου χρωστάς και στα ζητάω; Εχω πληρωθεί ποτέ για κάτι που σου πρόσφερα; Ασε με εμένα στην αφέλεια μου όπως λες- μην δίνεις σημασία σε αυτά που γράφω, κοίτα τη θάλασσα και μην ασχολείσαι μαζί μου.
    Μια συμβουλή, αν μου επιτρέπεις. Διάβασε την πρώτη-πρώτη (πάνω-πάνω) φράση στην εικόνα που έφτιαξα. Γράφει για κακό (εγκηματικό) σύνθημα. Όχι εικόνα. Αν πάλι δεν το καταλαβαίνεις, κάνε το πείραμα που πρότεινω στον Vrypan και πήγαινε και γράψε και ‘συ σε οποιοδήποτε τοίχο «Πρώτα ψηφίζουμε, και μετά βουτάμε. ΠΑΣΟΚ» και άμα νιώσεις υπερήφανος, χαλάλι σου.
    …………………………………………………………..
    Αν κύριοι, φερόμαστε σαν οπαδοί και μόνο, θα βλέπουμε παντού εχθρούς.
    Χαίρετε.

  16. kaltsovrako

    Και τέλος πάντων – όπως έχω ξαναγράψε, μεταξύ σοβαρού και αστείου- δεν μου πρέπει η λογική (όσο μου επιτρέπετΕ να μιλώ για το εαυτό μου και να με συγχωρνάτε, δηλαδή):

    Έκλασε ο Κωστάκης, «πω-πω, τον βρωμόκωλο μπουχέσα», έκλασε ο Γιωργάκης, «έλατε σύντροφοι να μυρίστε, μοσχοβολάει» και τούμπαλιν!

    Συγνώμη και πάλι.

  17. vrypan

    @kaltsovrakos: δυσκολεύομαι να παρακολουθήσω πώς το πείραγμά μου έγινε αφορμή για σχόλιο περί «δυσκολίας να δεχθούμε κριτική» (με όποιο τρόπο ορίζεις τον πληθυντικό) και για έπαρση κ.λ. Προφανώς ήταν ατυχές ή ήταν ατυχής η διατύπωση ή το χιούμορ μας διαφέρει πολύ -ή κάτι έχω κάνει πολύ στραβό, αλλά δεν νομίζω..

    «Αν κύριοι, φερόμαστε σαν οπαδοί και μόνο, θα βλέπουμε παντού εχθρούς.» Συμφωνώ.

  18. kaltsovrako

    Η παρατήρησή μου σε αυτό το ζήτημα, φυσικά και ΔΕΝ είναι επί προσωπικού. Γνωριζόμαστε άλλωστε (πως μιλάμε έτσι, ρε; Οι γραβάτες μας λείπουν!) Εχει να κάνει όμως με το χώρο (διαδικτυακή παρουσία blogs με σηματάκια και banners του ΠΑΣΟΚ) γενικότερα και με την τυχόν κριτική για κάτι στραβό που θα γίνει στο κόμμα. Αν τους κριτικάρεις αυτη την εποχή… χάθηκες. Εντάξει βρε παιδιά, είστε καβάλα στο άλογο και δικαίως. Όμως αυτό δε φτάνει. Με την κριτική ΙΣΩΣ να πάμε (σαν χώρα αλλά και ώς χώρος αν θες) ένα βήμα παραπάνω από αυτό που μπορούμε.

    Καμμιά φορά λέει ο λαός, τα λέω στη νύφη, να τ’ ακούσει η πεθερά.
    😉 νάθινγκ πέρσοναλ.

  19. Μαύρος Γάτος

    Είσαι πονηρός άνθρωπος βρε γι αυτό το πήρες έτσι στραβά!

    Θα βουήξουμε ήθελε να πει ο άνθρωπας

    θα βουήξουμε σ’ όλον τον κόσμο για την ξεφτίλα που μάς δέρνει…

Σχολιάστε

