Είναι να σηκώνεις τα χέρια ψηλά!

Καταλαβαίνω αυτούς που θα με κατηγορήσουν για κομματόσκυλο του ΠΑΣΟΚ (που ήδη δηλαδή με έχουν χαρακτηρίσει, τρομάρα τους. Τόσο καταλαβαίνουν και κυρίως, τόση σχέση έχουν με την λογική) … αλλά δεν γίνεται να μην σταθώ σε αυτό το κείμενο και κυρίως το σχολιασμό του από τον πρώτο κύριο. (click στη φωτό)

(η φωτό είχε δημοσιευτεί ως υπερβολή για τις φωτιές του 2007, μα σήμερα δυστυχώς η υπερβολή της τείνει να γίνει πραγματικότητα)

Αν το σχόλιο πάντως δεν είναι από «μέσα», τότε κάποιος γιατρός τρυγυρνά ανάμεσα μας και κάνει λοβοτομές αβέρτα. Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς.

Μα πόση επαφή έχετε με το τί συμβαίνει εκεί έξω; Πόσο πια θα ασχολήστε με το φαίνεσθαι και θα γράφετε στα παπάρια σας το πράττειν; Δεν σας φηφίσαμε για να βγαίνετε ωραίοι στο γυαλί ή να γράφετε στρογγυλές ανακοινώσεις.

12 comments

  1. keraban

    Το ότι είσαι Πασόκος και μάλιστα κομματόσκυλο το είχα καταλάβει και εγώ από πέρσι 🙂 . Άσε που η σύζυγος είναι στη νεολαία του Τσίπρα 🙂 .
    Καλά, δεν έχω απαίτηση από τα χθεσινά παιδάκια να γνωρίζουν την ιστορία του καθενός στα blog ή να κάνουν έρευνα πριν αμολήσουν την παπάρα τους, αλλά ένα scroll στη αρχική σελίδα του blog σου θα έφτανε.
    Δυστυχώς, όπως έχει αποδείξει η ιστορία, τα κομματόσκυλα δεν έχουν την δυνατότητα να αντιληφτούν ότι υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να σκέπτονται και να αποφασίζουν την θέση τους και την στάση τους από μόνοι τους, χωρίς να χρειάζεται να τους την υπαγορεύει το κόμμα.

  2. kaltsovrako

    @ kereban, ότι και να πεις, ό,τι και να πω, μερικοί έχουν τη τσίχλα κολλημένη στο πιο καίριο σημείο του εγκεφάλου. Δες τον παρακάτω μαλάκα.

    @ Themis_Hellas, ελα βρε να σε χαρώ!

  3. Θανάσης

    Η Αλέκα Παπαρήγα δηλώνει πως δεν βλέπει πρόσωπα, είτε πράσινα είτε μπλε, γιατί το σύστημα είναι αυτό το οποίο παράγει αυτήν την κατάσταση και τα δύο μεγάλα κόμματα απλώς στηρίζουν το καπιταλιστικό σύστημα.

    Ο Γιώργος Καρατζαφέρης δηλώνει ότι ΠΑΣΟΚ ΝΔ Α.Ε. είναι το ίδιο το διεφθαρμένο σύστημα το οποίο συνεχώς αυτοαναπαράγεται με την εναλλαγή στην εξουσία αυτών των δύο κομμάτων.

    Ο Αλέξης Τσίπρας δηλώνει ότι η διαφθορά και η διάλυση δεν επικεντρώνεται σε πρόσωπα αλλά στις πολιτικές των δύο μεγάλων κομμάτων.

    Το ΠΑΣΟΚ από το 2005 στήριξε όλη την αντιπολιτευτική του στρατηγική στο να επικεντρώσει τα πυρά του, εναντίον του προσώπου του Καραμανλή, εξ’ού και το περίφημο ρατσιστικό σχόλιο:»Καρα-αλή».

    Για το ΠΑΣΟΚ λοιπόν δεν είναι θέμα συστήματος βεβαίως αλλά θέμα προσώπων: Να φύγει ο άχρηστος Καραμανλής! Ο χοντρός, ο ανόητος, ο Καρά-αλής!

    Σχεδόν κατ’εξακολούθιν Καλτσόβρακο προβάλεις ως τον μόνο υπεύθυνο για όλα τα δεινά, όχι το διεφθαρμένο πολιτικόκοινωνικό σύστημα αλλά, τον Καρά-αλή!

    Και πολύ δικαιολογημένα κατά την γνώμη μου, κάνεις πολλούς να αναρωτιούνται μπας και είσαι ο παρατρεχάμενος του Λαλιώτη.

    Οκ σίγουρα δεν είσαι αυτό που πολλοί υποπτεύονται, αλλά είμαι σίγουρος ότι βαθειά μέσα σου κρύβεις ένα μεγάλο ΠΑΣΟΚΙ !
    Μένει παρά να το πνήξεις…

  4. kaltsovrako

    Εντάξει, με ξεσκέπασες και μάλιστα σε σημείο που δεν το φαντάστηκες ποτέ. Είμαι Ο ΙΔΙΟΣ ο Λαλιώτης.

    Πάντως, αν στέκεσαι στις παραπάνω δηλώσεις και τις επικοινωνιακές θεωρήσεις όλων αυτών και τις αποδέχεσαι ως έχουν Νάσο μου, μόνο και μόνο για να με ξεμπροστιάσεις (κι είχε ο κόσμος μια καούρα, αδελφέ) δια της ατόπου απαγωγής, συγνώμη που στο λέω, αλλά τσάμπα pixel χαλάς και δε θα με αναγκάσεις και μένα να τα ξοδεψω για να σου επιβεβαιώσω η όχι οτι είμαι η μετενσάρκωση του Ανδρέα Παπανδρέου… ή έστω της Βάσως.

    Λες,
    «Σχεδόν κατ’εξακολούθιν Καλτσόβρακο προβάλεις ως τον μόνο υπεύθυνο για όλα τα δεινά, όχι το διεφθαρμένο πολιτικόκοινωνικό σύστημα αλλά, τον Καρά-αλή!»

    Είναι το αγαπημένο μου pet. Το έχω δηλώσει και παλαιότερα. Για πολλούς λόγους που θεωρώ πως είναι αυτονόητοι ακόμη και σε ένα βότσαλο. Αφού όμως σε τρώει η περιέργεια, κάνε μια βόλτα να δεις αν ασχολούμαι ΜΟΝΟ με τον Καραμανλή στον λογαριασμό του flickr μου.

    Λες επίσης,
    «Και πολύ δικαιολογημένα κατά την γνώμη μου, κάνεις πολλούς να αναρωτιούνται μπας και είσαι ο παρατρεχάμενος του Λαλιώτη.»

    Τί λες ρε παιδί μου; Ενδιαφέρει κόσμο αυτό το πράμα, ε; Και το συζητάει, ε; Και προβληματίζεται κιόλας, ε; ΡΕ ΑΝΤΕ ΚΑΝΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ, που σπαζοκεφαλιάζεστε αν είμαι το ζιβάγκο του Χαραλαμπούπουλου ή η μπουμπουνιέρα του Άκη! Εσύ δηλαδή, τί είσαι σύμφωνα με αυτά που γράφεις; Το γεμάτο σάλια μαξιλάρι του Κωστάκη ή χαμένη μπαταρία από το ακουστικό του Σουφλιά; Ελα Χριστέ μου!

    Λες ακόμα,
    «Οκ σίγουρα δεν είσαι αυτό που πολλοί υποπτεύονται, αλλά είμαι σίγουρος ότι βαθειά μέσα σου κρύβεις ένα μεγάλο ΠΑΣΟΚΙ!»

    Ελπίζω να μην έχεις βάλει και την Ασφάλεια να ασχολείται με τις υποψίες σου ( επειδή ξέρω πως το συνηθίζετε αυτό το βιολί στην παράταξη σου)! Το λέω γιατί θα βάλεις τους ανθρώπους σε κόπο, δίχως κέρδος κέρατα. Αλλά ακόμη κι αν είμαι ΠΑΣΟΚι (στο ΠΑΣΟΚ το ξέρετε, ρε σεις;) είναι τόσο μεγάλο ζόρι αυτό για σένα ή αυτή η γαμημένη η αιμορροΐδα σου ‘χει βγει από την κάψα σου και τρώγεσαι;

    Και καταλήγεις,
    «Μένει παρά να το πνήξεις…»

    Να το πνίξω, αγαπητέ. Να το πνίξω, γιατί να μην το πνίξω; Κάνε μου και ‘συ μια χάρη όμως. Κόψ’ την μαλακία επειγόντως, γιατί πραγματικά «τον» έχεις πνίξει.

    ………………………………………………….
    Το ότι κάποιος έρχεται εδώ μέσα και γράφει μια παπαριά, δε σημαίνει πως είμαι υποχρεωμένος να του απαντώ, αλλά επειδή εσύ ειδικά Θανάση μου είσαι πολύ διασκεδαστικός μπαγλαμάς στην προκειμένη και επειδή απ’ ότι καταλαβαίνω σου δίνω λόγο υπαρξιακής αναζήτησης με τους φίλους σου, ΣΥΝ του ότι έχω και λίγα νευράκια από τον Ολυμπιακό (αυτό ελπίζω να το ξέρεις), είπα να σε γλεντήσω λίγο παραπάνω, παρόλο που είπα πιο πάνω, πως δε θα χαλάσω πολλά pixel για την πάρτη σου.
    Χαλάλι σου, Θανασάρα, γίγαντα!

    ……………….

    (αρχίζω να πιστεύω πως ζηλεύεις τη θέση του Καραμανλή εδώ μέσα)

    Τέλος, ως νεοδημοκράτης ήρθες να διαμαρτυρηθείς γιατί δεν σατιρίζω και όλους τους άλλους το ίδιο (μιας κι απ’ ό,τι κατάλαβα, μοιάζει να υποδεικνύεις, πως και οι άλλοι, είναι τουλάχιστον το ίδιο μαλάκες με τον αρχηγό σου). Μπράβο ρε!

Σχολιάστε

