Mεγαλύτερη μαλακία από τη φράση «το κράτος είμαι εγώ» δεν υπάρχει

γιατί πολύ απλά το Κράτος σε έχει βγάλει στη απ’ έξω πολλά χρόνια τώρα, δίνοντας σου ψήγματα ισχύος της φράσης κάθε 4 χρόνια (αλλά και αυτή τη χρησιμοποιείς σαν οπαδός σε πέταλο γηπέδου), κορόϊδο, εθελοντή της ενοχής. Δε σε χρειάζεται το Κράτος για να κυβερνήσει. Δεν είσαι μέρος του. Είσαι μέρος του παιχνιδιού του και ο ρόλος σου είναι τυπικός. Απλός επιβεβαιωτής της ύπαρξης του  στη μορφή που πραγματικά είναι.

Αν έχεις καταπατήσει, αν έχεις χτίσει βίλλες και πισίνες σε δασικές εκτάσεις, αν βαρέθηκες να καθαρίσεις το χωράφι σου ή πετάς σκουπίδια ανεξέλεγκτα και τώρα βγαίνεις και το λές, κοτσάροντας μάλιστα και τη φράση «το κράτος είμαστε εμείς», ή «εμείς φταίμε», να πας να γαμηθείς. Εγώ δεν είμαι αυτός. Κομμένος ο πρώτος πλυθηντικός. Μιλάς για τον εαυτό σου και μόνο. Αν είσαι εσύ λοιπον που τα γράφεις έτσι, να τρέξεις να παραδοθείς τώρα. Ούτε τον εμετό μου δεν μοιράζομαι με εσάς που ακούσια ή μη, αθωώνετε τους πραγματικούς ενόχους.

Κορόϊδα, που νομίζετε πως είστε Κρατος!

18 comments

  1. KatharosKipos

    nai les kai oi 300 papares den einai o eaftos mas.

    se mia koinwnia stin opoia den theloume na kanoume kati sovaro – psifizontas kathe fora tous ntavatzides mas, as kanoume kati xrisimo gia ta paidia mas, katharizontas toulaxiston ton kipo mas.

    enas katharos kipos den tha ferei tin allagi. oi polloi, mporei kai na mas glutwsoun. giati ean perimenoun apo to kratos TOYS….tha pame akoma pio grigora ston pato.

    ps/ ton emeto sou min ton skoupiseis esy. perimene ton kratos na ston katharisei, meta ta xerohorta vevea

  2. kaltsovrako

    @ καθαρέ κήπε, το ίδιο λέμε, μόνο που εγώ περιμένω το όποιο κράτος να κάνει αυτό που του έχει ανατεθεί να κάνει σωστά. Να φροντίζει και τους μαλάκες που δεν καθαρίζουν τον κήπο τους. Αυτό λέγεται μεταξύ άλλων και πρόνοια. Εχουμε υποχρεώσεις εμείς, έχουν και αυτοί. Δεν αποποιούμαι τις όποιες ευθύνες μου, αλλά δεν θα φορτωθώ και των άλλων και να το παίξω Γκάντι.

    τα άλλα για τον έμετό που λες τα προσπερνώ επειδή δεν κατάλαβες ακριβώς το νόημα αυτων που γράφω παραπάνω. Ας είναι όμως.

    @ indictos, δίπλα είμαι (Κορυδαλλός)
    😉

  3. xBerliner

    Ψυχραιμία….
    Από τη στιγμή που δεν ζούμε σε μια πραγματική αντιπροσωπευτική (έστω) δημοκρατία, αλλά στη δικτακτορία του μέσου όρου, το κράτος είναι ο μέσος όρος που βγαίνει από:
    1ον Την οικογένεια και το σόι (σύνολο 10 και βάλε ψήφοι) που θα ψηφίσει σχετικά με το ποιος έχωσε το αγγελούδι τους στη θέση αορίστου χρόνου.
    2ον Την παραπάνω οικογένεια και το σόι που θα ψηφίσει ανάλογα με το ποιος μονιμοποίησε το αγγελούδι.
    3ον Άλλη οικογένεια και σόι που ια ψηφίσει αυτόν που θα κάνει τα στραβά μάτια στο πανωσήκωμα της (άθλιας) οικοδομής (προίκα για κάποιο άλλο αγγελούδι).
    4ον Άλλη οικογένεια και άλλο σόι που θα ψηφίσει αυτόν που θα κάνει τα στραβά μάτια στο αυθαίρετο και θα μεσολαβήσει να πάρει παράνομα ρεύμα.
    5ον Άλλη οικογένεια και σόι που θα ψηφίσει αυτόν που θα νομιποιήσει το αυθαίρετο.
    6ον Άλλη οικογένεια και σόι που θα ψηφίσει αυτόν που θα μεσολαβήσει να πάρει άλλο αγγελούδι ευνοϊκή μετάθεση στο στρατό.
    7ον Άλλη οικογένεια και σόι που θα ψηφίσει αυτόν που θα μεσολαβήσει να σβηστούν τα πρόστιμα στην εφορία, (ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, κτλ.).
    κτλ κτλ κτλ

    Είτε σε (μας) αρέσει είτε όχι αυτοί (λόγο αριθμού και έλλειψης ιδεολογίας που τουλάχιστον θα τους κρατούσε σταθερούς σε ένα πολιτικό χώρο) ελέγχουν το μέσο όρο (αν δηλαδή το βελάκι δείξει νδ ή πασόκ) και επιλέγουν το κράτος που έχουμε.

    Σκέφτηκες ποτέ γιατί στην Ελλάδα μπορείς αλλού να τρως και να πίνεις (κατοικείς) και αλλού να πας να τη δίνεις (την ψήφο); Υπάρχουν πάρα πολλές οικογένειες που ζουν στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη δεκαετίες, τα παιδιά τους γενήθηκαν και ενηλικιώθηκαν εκεί, αλλά όλοι (των τέκνων συμπεριλαμβανομένων) ψηφίζουν στο χωριό. Γιατί;

  4. coolplatanos

    Δεν αποποιούμαι τις όποιες ευθύνες μου, αλλά δεν θα φορτωθώ και των άλλων και να το παίξω Γκάντι.

    kaltso Ο Γκάντι το έπαιζε Γκάντι ακριβώς επειδή ήταν ηγέτης και όχι αλήτης… και θεωρούσε ότι πρώτος είχε την ευθύνη. Μην τα μπερδεύεις, λοιπόν, άλλοι θα έπρεπε να το παίξουν Γκάντι. Αλλά περάσανε και δεν τον ακουμπήσανε…

  5. kaltsovrako

    Ωραία, άντε και ψηφίζει κάποιος (ακόμη και με αυτές τις λογικές) και βγαίνει ο χ, ψ στην κυβέρνηση. Δεν μπορεί να είναι υπευθυνος για την παραμικρή μαλακία που θα κάνει ο κάθε κρατικός λειτουργός, αγαπητέ.
    Ο δεξιός (στην συγκεκριμένη) δεν ήθελε να γίνουν έτσι τα πράγματα την ώρα που τους ψήφιζε. Για άλλο λόγο τους διάλεξε. Να κυβερνήσουν, να κάνουν τη δουλειά τους σωστά σύμφωνα με την δική του πολιτική θεώρηση. Τα βασικά ρε γαμώτο.

    Και στο κάτω-κάτω της γραφής, εγώ ούτε έχτισα βιλλες με πισίνες, ούτε καταπατητής είμαι. Τα σκουπίδια μου τα βάζω στις τσέπες μου και κοιτάω γύρω-γύρω μη τυχόν μου ξεφύγει τίποτα. Εχω φροντίσει να μην έχω τέτοιες ενοχές. Οποιος τις έχει, το ξαναλέω, να πάει να παραδοθεί αν είναι ένοχος. Αν δεν είναι, είναι ένας μαλάκας και μισός που θέλει να το παίξει υπεράνω και δε ξερω γω τί, δίνοντας έτσι άλλοθι στον κάθε καριόλη αρμόδιο, δήμαρχο, διοικητή πυροσβέστη (που είναι όλοι τους μέρος του παιχνιδιού που αναφέρεις παραπάνω σωστά), υπουργό κ.ο.κ.. Δίνει λοιπόν άλλοθι στο «Κράτος» που αναφέρω εγώ, τη στιγμή που εγώ δεν είμαι μέσα σε αυτό στο Κράτος που νομίζει αυτός.

  6. kaltsovrako

    Δεν δέχομαι να διαβάζω δεξιά και αριστερα από ορισμένους πως «το Κράτος είμαστε εμείς», όταν από μόνοι τους μαρτυρούν με τα γραφόμενά τους πως η μόνη τους σχέση με το Κράτος είναι η πελατειακή.

  7. kolias

    Φαίνεται ότι θα πρέπει να αποδεχτούμε την ‘αρχή της πλειοψηφίας’, γιατί αφού οι πολλοί είναι καταπατητές, οι πολλοί είναι (ή επιθυμούν διακαώς) να βολευτούν μέσω ‘γνωριμίας’ στο Δημόσιο, αφού οι πολλοί έχουν πελατειακές σχέσεις με τα κόμματα- όπως σωστά λέει και ο @coolplatanos- τότε σε μια κοινωνία των ‘πολλών’ αυτά γίνονται.

    Γίνεται ο φοροφυγάς/καταπατητής/ εμπρηστής φηφοφόρος να ψηφίσει και να στείλει στην Βουλή κάποιων διαφορετικό από τον όμοιο του? Όχι. Γιατί άλλωστε?

    Άρα?

    Άρα η ευθύνη επιβίωσης του καθένα μας μένει στις ατομικές (ή μικρό-ομαδικές) πρωτοβουλίες που θα πάρουμε, στο μέτρο και στην έκταση που μπορούμε. Με την ευθύνη αλλά και με τις τύψεις, ότι το ‘κράτος είμαστε εμείς’.

  8. kaltsovrako

    Όλα έχουν ένα όριο. Σε αυτην την περίπτωση λέμε «το κράτος είμαστε εμείς» και καθαρίσαμε. Γίνομαστε αυτομάτως σοφοί, υπεράνω και δακτυλοδείκτες του προβλήματος. «Εμείς φταίμε»…

    Το ότι οι πυρκαϋιές και στην Πάρνηθα πρόπερσι και στο Σέσι φέτο, συνέβη να πάρουν τις διαστασεις που πήραν επειδή κάποιος δημόσιος λειτουργός έξυνε τ’ αρχίδια του, θεωρρείς πως σε κάνει συμμέτοχο στο έγκλημα της αμέλειας καθήκοντος; Το οτι αυτό το τιποτένιο ανθρωπάριο τη στιγμή της υπηρεσίας του είπε «εντάξει μωρέ, μια φωτίτσα είναι» φταίει η πλειοψηφία; Ή η πλειοψηφία νομιμοποιεί ηθικά τον οποιοδήποτε άρχοντα να βάζει ό,τι πιο άχρηστο παραγωγικά επιβιώνει σε αυτή τη χώρα; Δε νομίζω! Ούτε νομίζω πως είμαστε όλοι καταπατητες, φοροφυγάδες και ο,τι άλλο βάζει ο νους μας αυτή την στιγμή (για να διαβάζω αυτόν τον γαμημένο πρώτο πλυθηντικό παντού).

    Αν κάποιος από εσάς θεωρρεί λοιπόν πως αυτος είναι το Κράτος (το ξαναλέω, για μένα είναι από αφελές έως και επικίνδυνο) να λογοδοτήσει για τις φωτιές, για τον πιτσιρικά που σκότωσε το Κράτος του, τον Δεκέμβρη, να λογοδοτήσει γιατί δεν πήρε αυξηση πάλι, να λογοδοτήσει γιατί οι φόροι μεγαλώνουν με συχνότητα που σηκώνεται το πουλί ενός έφηβου, να νιώθει τύψεις για το Βατοπαίδι, να μας πεί πόσα μοιράστηκε από το Κράτος της μίζας, το κράτος της κομπίνας, το κράτος της αρπαχτης και, και, και χίλια και.

    Νιώθεις μέρος αυτού του Κράτους ή διαμαρτύρεσαι απέναντι σε αυτό κάθε φορά που συμβαίνουν αυτά; Αν διαμαρτύρεσαι τότε, να διαμαρτυθηθείς και τώρα. Αλλιώς σκασμός. Δεν προσφέρεις υπηρεσίες στον συνάνθρωπό σου με αυτον τον τρόπο. Τον τρόπο του πρώτου πλυθυντικού.

  9. Snowball

    Δεν αθωώνεις τους πραγματικούς υπέυθυνους όταν παραδεχτείς ότι είναι ΔΙΚΟ ΣΟΥ χρέος να αλλάξεις αυτό που δεν σου αρέσει και αφού ΑΥΤΟΙ είναι ακόμα κυβέρνηση και κάνουν ότι θέλουν πάει να πει ότι τους δίνεις έμμεσο free pass… Να ψηθούν στην κόλαση οι πραγματικοί υπέυθυνοι αλλά μην παραμυθιαζόμαστε, υπάρχουν και κάνουν ότι κάνουν επειδή τους ανεχόμαστε…

  10. xamogelo

    δεν μπορεί να καταλάβεις πόσο συμφωνώ με αυτό το ποστ!!!!!

    «Ο δεξιός (στην συγκεκριμένη) δεν ήθελε να γίνουν έτσι τα πράγματα την ώρα που τους ψήφιζε. Για άλλο λόγο τους διάλεξε. Να κυβερνήσουν, να κάνουν τη δουλειά τους σωστά σύμφωνα με την δική του πολιτική θεώρηση. Τα βασικά ρε γαμώτο.»

    Οι εκλογές και γενικότερα η κοινοβουλευτική δημοκρατία λειτουργούν με το εξής τρόπο. Ψηφίζεις κάποιον… και αυτός κάνει ότι γουστάρει για 4 ή 5 χρόνια χωρίς κανέναν έλεγχο. Και αυτό είναι ουσιαστικό στοιχείο της σύγχρονης «δημοκρατίας» μας Ανεξέλεγκτοι οι πολιτικοί από την κοινωνία διαφθήρονται ευκολότατα και σε συνδιασμό με τις εξαρτήσεις από τα ΜΜΕ και διάφορα άλλα οικονομικά συμφέροντα (που αυτοί καθορίζουν και τι θα δούμε εμείς στην TV και όχι μόνο) αναλαμβάνουν να μας σώσουν!!! (εδώ γελάμε :-p )
    Υπάρχουν πολλοί λόγοι ακόμα και γιατί βλέπουμε αυτή την παρακμή σε πολιτικό επίπεδο ακόμα και σε επίπεδο κοινωνίας και γιατί εξακολουθεί να τους ψηφίζει ο κόσμος αλλά θα πάρει πολύ οπότε το αφήνω.

  11. kaltsovrako

    Snowball,
    εγώ αυτό που λέω τόση ώρα είναι πως, ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΙΛΑΩ, δεν αντιλαμβάνομαι (όχι δεν καταλαβαίνω, αλλά έχω άλλη σκοπιά) το κράτος (όχι θεωρρητικά, αλλά έτσι όπως το ζω) σαν κομμάτι που ανήκω για να με συμπεριλαμβάνει ερήμην μου, ο καθένας που θέλει να το παίξει υπεράνω ή στην καλύτερη έχει τύψεις γιατί δεν έκανε αυτό που έπρεπε, μάλιστα την στιγμή που ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΙΛΑΩ,, ξαναλέω, δεν έχω αμελήσει κάπου που να ευθύνομαι για την γαμο-φωτιά.
    Το κράτος για μένα είναι ο υπουργός, οι παρατρεχάμενοι του, η μαφία, τα καρτέλ, οι παπάδες, η κομματική πελατεία (ως ένα σημείο), η κα. του κ. Βουλγαράκη, η οικογένεια της και αντίστοιχες μεγαλοοικογένειες, ο σκατόμπατσος που πυροβολεί αδιακρίτως και αυθαιρετεί καθημερινώς με την ανοχή που νομίζει πως του δίνει το σήμα του, το κάθε μουνόσκυλο που γαμεί και δέρνει στην υπηρεσία του επειδή είναι του τάδε καριόλη μέσον,ο υπουργός που παντρευεται στα γεράματα σε χαϊ-κλας ξενοδοχεία στα παρίσια από το χαρτζιλίκι που του άφησαν μερικά κομμάτια πυραυλων, ο γνωστός που ξεκοκαλίζει δημόσιο χρήμα από ευρωπαϊκά προγράμματα στην εταιρία του μαζί με τον γραμματέα του υπουργείου, τον υπουργό, τον ταμία, τον θυρωρό, και ποσα άλλα που θα ξενυχτήσουμε γράφοντας. Αυτό είναι το παρακράτος θα μου πεις. Μα ποιός είπε πως αυτό δεν ήταν πάντα το κράτος; Αυτό το κράτος αναγνωρίζω πλέον γύρω μου και για αυτό μιλάω.

    Απλώς μερικοί αφελής που κάποτε έμαθαν στο δημοτικό στο μάθημα με τα πολιτευματα, πως στην δημοκρατία υπάρχει ισότητα (μπορείς να ξεράσεις ελεύθερα, δεν παρεξηγούμαι) και πως το Κρατος ειμαστε όλοι, το έκανε τσίχλα. Αν κάποιος θεωρεί πως ανήκει στο κράτος που αναφέρομαι, καλώς τότε μου τα «χώνει». Ειλικρινά.

    Δεν λέω οτι σαν πολίτης, σαν άτομο δεν έχω ευθύνες, δεν πρέπει να κάνω πράγματα και πράγματα που πρέπει να κάνω. Λέω όμως οτι από την στιγμή που εγώ είμαι εντάξει (ακόμη κι αν έχω ψηφίσει Νέα Δημοκρατία), επειδή αυτός αισθάνεται πως τα έκανε σκατά και θεωρεί τον εαυτό του κράτος σαν κορόΙδο (κατ’ εμέ).

    Αν θες να μιλήσουμε θεωρητικά, δε θα υπήρχε ανάγκης του κράτους αν είμασταν όλοι σωστοί.

  12. Snowball

    Σωστή η θεώρησή σου περί κράτους…
    Εγώ κι εσύ δεν είμαστε Κράτος, το Κράτος είναι μηχανισμός επιβολής εξουσίας…

    Προσωπικά κι εγώ σαν μονάδα, δεν νιώθω υπεύθυνος…
    Δεν έχω καταπατήσει τίποτα, δεν έχω καν σπίτι δικό μου, δεν έχω πάρε δώσε με δημόσιες υπηρεσίες, ανακυκλώνω, ούτε καν καπνίζω για να κινδυνέψει το δάσος από εμένα και την αμέλειά μου…
    Είμαι μέλος όμως μιας κοινωνίας κοιμισμένης και χυδαίας, που νοιάζεται μόνο για τον κωλαράκο της και τη βολή της, που αντιλαμβάνεται την πολιτική σαν ένα αλισβερίσι, που αδιαφορεί για ότι δεν την πλήγει άμεσα και ουρλιάζει μόλις η συμφορά φτάσει στην πόρτα της…
    Σαν μέλος αυτής της κοινωνίας, δεν μπορώ να μην αισθάνομαι έστω και κομμάτι της ευθύνης να με βαραίνει για την κατάντια μας και τα λαμόγια που έχω αφήσει να με κυβερνάνε…
    Για να το γυρίσουμε λίγο και στο ποδοσφαιρικό, σε μια ομάδα κερδίζουν και χάνουν όλοι μαζί, όχι συγκεκριμένοι, δεν θα το κάνουμε ΠΑΟ του Τεν Κάτε… 🙂
    Έτσι και σε μια κοινωνία (ΟΧΙ ΚΡΑΤΟΣ) κομμάτι της ευθύνης έχουμε όλοι…

    Δεν πολυδιαφωνούμε…

    Καλημέρα!

  13. Hades

    Ενδιαφέρουσα άποψη και εν μέρει αρκετά σωστή. Υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος. Ότι εγώ είμαι το κράτος, επειδή εμένα ξεπατώνουν στη φορολογία, από εμένα περιμένουν πάντα να βγάλω το φίδι από την τρύπα, εγώ αντιμετωπίζω καθημερινά την απανταχού ασυδοσία και η οποία σε’μένα γυρνάει μπούμερανγκ, εγώ είμαι ο καλομαθημένος που δεν πρόκειται ποτέ να αντιδράσω επί της ουσίας, και πάει λέγοντας. Διότι και αυτά συνθέτουν το κράτος. Το πρόβλημα μάλλον έγκειται στο ότι το ελληνικό κράτος είναι τόσο υπανάπτυκτο (μην πω ανύπαρκτο) που αναλόγως την υπόθεση υπάρχουν και τελείως διαφορετικοί παράγοντες.

  14. j95

    Ο δεξιός (στην συγκεκριμένη) δεν ήθελε να γίνουν έτσι τα πράγματα την ώρα που τους ψήφιζε. Για άλλο λόγο τους διάλεξε. Να κυβερνήσουν, να κάνουν τη δουλειά τους σωστά σύμφωνα με την δική του πολιτική θεώρηση. Τα βασικά ρε γαμώτο.

    Αυτό τώρα είναι ελαφρυντικό για το μαλάκα και ντροπή της ανθρωπότητας δεξιό;

Σχολιάστε

