Κάνε και λίγο σολάριουμ βρε σύντροφε Μιχάλη

… να δέσει το «γλυκό». Ποιός είσαι ρε μεγάλε! Χαχαχαχα, ντροπή ρε! Ντροπή!

obamaDOWNTOWN

Αυτά είναι. Άλλοι ζητάνε αλλαγές κι ορισμένοι «σύντροφοι» που λιώνουν τις σόλες των παπουτσιών τους στις μοκέτες των Hilton (εντάξει, κάνουν και ομιλίες στα μπανάλ Περιστέρια, τελευταίως. Ας όψονται οι εκλογές) έχουν στογγυλοκαθίσει ήδη στις καρέκλες που γνωρίζουν του κώλου τους τα χούγια.

Έπεσε στα χέρια μου το DownTown χθες. Δε χρειάστηκε να διαβάσω τίποτα απ’ όλες τις συνεντεύξεις-παρουσιάσεις-κωλομεγλυφάτα που υπήρχαν μέσα. Είμαι άνθρωπος της εικόνας. Κι αυτές οι στάσεις, το υφάκι και η φτηνή και ανέξοδη αντιγραφή, μου φτάνουν για να μου φέρουν στο μυαλό την προ εξαετίας αηδία, κοροϊδία και… την φιγούρα του Σημίτη. Σόρρυ

«Σύντροφε» Χρυσοχοϊδη πάρτο αλλιώς. Θα βρείς, καμάρι μου.

XRISOH2

Ωραίο το κουστουμάκι που ετοιμάζεσαι να βάλεις Μιχαλάκι μου. Ο Γιώργης στο έταξε; Ρωτάω, για να ξέρω τί να (μην) κάνω την Κυριακή.

18 comments

  1. espοir

    Αυτόν, από την πολλή σιγουριά, καλό θα ήταν να τον μαυρίσουν οι ΠΑΣΟΚοι για να κάνει μια τετραετία πάγκο.

  2. kaltsovrako

    Σημειολογικό.
    Ο τίτλος του άρθρου είναι «Αν δεν αλλάξουμε τα πράγματα θα φύγουμε» και αυτός είναι φωτογραφημένος με τα πόδια πάνω στο γραφείο.

    Δε ξεκινάς, λέω ‘γω, σιγά-σιγά, παλικάρι μου;

  3. Allu Fun Marx

    Εκείνη τη ζουμερή κατακόκκινη ντοματούλα μου την δανείζεις λίγο;
    Πόσο θέλω να του την πετάξω στη μάπα!
    Δεν τους φτάνει η εξουσία! Θέλουν να μπαίνουν και στα σαλόνια των γκλαμουράτων (μη χέσω) περιοδικών…
    Άρχισε η παράσταση : «Σεμνά και ταπεινά- Νο2»

  4. vangelakas

    ααααχαχαχα, κύττα πόζα (στήν δεύτερη φῶτο) ὁ κονιόρδος!

    Σέ λίγο θά ξυρίσῃ μπούτι καί θά κάνῃ «πετάλι» ὅπως ἡ Σάρον Στόουν σέ ἐκεῖνο τό ζωηρό ἔργο.

  5. kaltsovrako

    Marx,
    δε με πειράζει το περιοδικό. Το υφάκι του με ενοχλεί και με φοβίζει.

    Ν.Ago,
    είμαι σίγουρος πως ή έβαλε να του ξύσουν τις σόλες απ’ τα παπούτσια για να φαίνονται περπατημένα ή θα δανείστηκε από κανένα παλικάρι του γραφείου του που έχει ξεποδαριαστεί τις τελευταίες μέρες. Αλλά και πάλι Obama, δεν τον λες, όσο καλή πρόθεση και να ‘χεις.

    Vangelaka,
    μου ‘φυγε ο καφές από τη μύτη ρε αδελφέ διαβάζοντας το σχόλιο σου. Ακου, κονιόρδος! χαχαχα (διακρίνω μια υπογεγραμμένη?)
    😉

  6. DART

    Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΚΟΝΙΟΡΔΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.ΑΠΛΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ. ΓΙΟΥΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΙΧΑΛΗ ΕΣΕΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΑΙ ………ΣΩΣΕ ΜΑΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΡΑΒΑΤΟΝΙ ΣΑΝ ΚΟΡΑΚΙ ΣΕ ΚΗΔΕΙΑ ΥΠΕΡΒΑΡΟΥ ΕΙΝΑΙ.ΤΟ ΙΦΟΣ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΛΑΧΤΠ

Σχολιάστε

