Τα Blogs ΔΕΝ είναι…

… έτσι γενικώς και τσουβαλιασμένα

Το blog -αυτό τουλάχιστον και όσο μου επιτρέπεται να ξέρω- είναι ό,τι θέλω ΕΓΩ.*

Όλα τα άλλα που έχουμε μάθει να ακούμε και να παρακολουθούμε…

είναι αυτά που μας επιτρέπει η τηλεοπτική δημοκρατία να πιστευουμε.

* Αυτό, για το manifesto.

Θα ακολουθήσει συνέχεια, όταν βρώ χρόνο. (Σύντομα)

ΑΣΧΕΤΟ ΑΛΛΑ ΣΧΕΤΙΚΟ (από άσχετους)

Mόλις άκουσα τον Χαλβατζή να μιλάει για την υπόθεση του press-gr. Είπε λοιπόν: Μή ξεχνάτε πως στο διαδίκτυο αναπτύσσεται μεγάλο κύκλωμα πορνογραφίας»….και λοιπά όμορφα και χαριτωμένα.

Ε, ΤΗ ΓΑΜΑΣ ΡΕ ΜΑΣΤΟΡΑ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ!

(έχουν μαζευτεί και άλλοι «σχετικοί» στον Χατζηνικολάου. βλ. Βελόπουλος. Αϊντεεεεεεεεεέ)

Παπαγιάννης είπε πριν λίγο (22:24) «είμαι μεσα στους 3 καλύτερους bloggers στην Ελλάδα» o Πιτσιρίκος είναι; το Βατραχοκόριτσο ή ο McManοus? Να, με τί θα ασχοληθούμε αύρο. Χοχοχοχο

Ένα σχόλιο

  1. Trackback: buzz
  2. nventris

    καλά δεν το συζητάμε. Το τι σχετικό ακούς στην TVούλα αυτές τις 2 μέρες για τα blogs είναι να μη σου μένει άντερο απ’ το γέλιο.

  3. Allu Fun Marx

    Έχω να προτείνω κι εγώ ένα μανιφέστο των blogger…
    Δέκα(λογος)

    Δέκα μικροί μπλόγκερ στην ίδια γειτονιά
    μετακόμισε ο ένας και μείνανε εννιά.

    Εννιά ανώνυμοι μπλόγκερ παίζανε κρυφτό
    κρύφτηκε ο ένας και μείνανε οχτώ.

    Οχτώ μικροί μπλόγκερ πήγαν στου Μαραθιά
    μαράθηκε ο ένας και μείνανε εφτά.

    Εφτά μικροί μπλόγκερ πόσταραν πριν φέξει.
    Κοιμήθηκε ο ένας και μείναν μόνο έξι.

    Έξι μικροί μπλόγκερ στη Lifo προσληφθέντες,
    απολύσανε τον ένα και μείναν μόνο πέντε.

    Πέντε μικροί μπλόγκερ γίνανε συνέταιροι
    διώξανε τον ένα και μείναν μόνο τέσσεροι

    Τέσσερις μικροί μπλόγκερ ομοιοπαθείς
    βαρέθηκε ο ένας και μείναν μόνο τρείς

    Τρεις μικροί μπλόγκερ βγάλανε βιβλίο
    Δεν πούλησε ο ένας και μείναν μόνο δύο.

    Δύο μπλόγκερ γράφανε με δάκρυ και με πόνο
    σαλτάρισε ο ένας κι έμεινε ένας μόνο.

    Ένας μικρός μπλόγκερ που έψαχνε γυναίκα
    δεν είχε τι να κάνει, και πόσταρε για δέκα.

    ——————–
    Κωσταντίνα, γύρνα πίσω τώρα!

  4. kaltsovrako

    @ ΑΦΜ, την κρατά αιχμάλωτη η γοητεία μου. Χα!
    😉

    @ nventris, μιλάμε ζούμε για ιστορικές στιγμες της έγκυρης δημοσιογραφίας και όχι μόνο!

  5. Πάνος

    (Γειά σου Καλτσό!)

    *

    Τι ρυθμίστηκε εν Ελλάδι, για να ρυθμιστούν και τα μπλογκ; Κι αν «ρυθμιστούν», υπάρχουν (υπάρχουμε) τόσοι εθελοντές να τα …απορυθμίσουν, εν τω άμα! (= στο πιστς φιτίλι). 🙂

  6. Allu Fun Marx

    Πιο πολύ μού άρεσε το άρθρο 7 του …μανιφέστου των blogger
    7. Η Πολιτεία, τα Media, οι επιχειρήσεις, και όλοι οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί της Ελληνικής κοινωνίας, αξίζει να παρακολουθούν τους bloggers και τον διάλογο τους.
    Aυτό θα το αλλάξει λίγο η πολιτεία… Θα διαγράψουν το «και τον διάλογό τους» και θα παρακολουθούν μόνο τους blogger…
    Mε την κακή έννοια

  7. kaltsovrako

    «πιτς φιτίλι» is my middle name

    😉

    Δεν υπάρχει λόγος να ρυθμιστουν από καμμία αρχή. Αλλά ακόμα και αν συμβεί αυτό, δεν έχουν καταλάβει καποιοι πως αυτό το μέσο -γιατί περί αυτού μόνον πρόκειται- θα «πεθάνει» και θα ανακαλυφθεί ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. Ακόμη πιο δημιουργικό και ελεύθερο. Μέχρι και αυτό να…

    Τhats life.

  8. kaltsovrako

    Τα drugs απ’ όσο αντιλαμβάνομαι είναι πλεονασμός*, εφόσον ο Μάκης είναι παρόν στην τριάδα.

    😉

    * μην πώ και επικίνδυνο coctail

  9. anisixos

    Που τη βρηκες τη φωτο;
    Πως τολμαει αυτο το αλαζονικο σκουληκι να λεει οτι ειναι απο τους 3 καλυτερους μπλογκερ;
    Πρεπει να μας πεις, η Ψιλικατζου ειχε καποια σχεση με το press-gr;

  10. νατασσάκι

    Παπαγιάννης είπε πριν λίγο (22:24) “είμαι μεσα στους 3 καλύτερους bloggers στην Ελλάδα” o Πιτσιρίκος είναι; το Βατραχοκόριτσο ή ο McManοus?

    Πες μου ότι είναι ο Πιτσιρίκος!
    :pp

  11. Allu Fun Marx

    Ένας τρομερός μπλόγκερ είναι ο γιατρός Ανευλαβής. Φανταστείτε ότι τον καπνό για την πιπα του τον αγοράζει μέσω ιντερνετ από την Ολανδία…..
    Χαχαχαχαχα
    Το είπε ο Μάκηςςςς στον κίτρινο τύπο στην παρουσίαση των καλεσμένων!!!

  12. Rodia

    Ολοι δηλωνουν ΟΙ μεγαλυτεροι, ΟΙ καλυτεροι, ΟΙ πιο επισκεψιμοι, κλπ κλπ. Εχω αδικο να υποψιαζομαι οτι καπου αλλου υστερουν; ΑΜΑΝ ΠΙΑ!
    ..και.. ΟΥΦΦΦΦ 😉

  13. kaltsovrako

    @ ανήσυχε, τράβα παραπέρα. Αρκετά με τη βλακεία σου.

    @ νατασσάκι, είναι… η Ψιλικατζού. Ναι λοιπόν. κοιμάμαι με τον Παπαγιάννη
    😛

    @ ΑΦΜ, αυριο τίτλος ρεπορτάζ «Πίπες-μπλόγκερ» (αδελφάκι μου, δε πρόλαβα να το ακούσω και το είδα γραμμένο εδώ! Τί είσαι συ!)

    @ Ροδιά, περιμένω να μου πεί κάποιος πως την έχει μεγαλύτερη (με το συμπάθειο δηλαδή)

  14. Rodia

    Πολυ ωραιο ποστ και εξαιρετικα σχολια! 🙂
    Συμπληρωνω κατι, μια απορια: Το οτι παρουσιαζουν οι δημοσιογραφοι τοσο κραυγαλεα αστοχα (ευγενης χαρακτηρισμος, θα εγραφα «μπαρουφες λενε», αλλα δεν το γραφω) ενα θεμα που γνωριζουμε πολυ καλα, σκεφτομαι ποσο μουφες ειναι και ολες οι υπολοιπες «ειδησεις» -για οσα δεν γνωριζουμε. Κανω λαθος..? Οχι, πες μου!

  15. okyrios

    Nα τής πείς αυτό λέγεται χτύπημα κάτω από τη ζώνη

    (πολύ ψύχρα φίλε, χειρότερο κι απ’ τη γκέλα Γκάβρανσιτς…)

    Τι να πώ, άς είστε καλά και ποιός ξέρει…

  16. kaltsovrako

    Και αυτός ο Γκάβρανσιτς δεν έβαλε γλώσσα μέσα του αυτή την εβδομάδα!
    Φέρτονα στο γάμο σου να σου πει και του χρόνου

    Ενα σχόλιο επιπέδου. Επιτέλους!

    (Σιγά, εγώ είμαι καλύτερος) 😉

  17. Summertime

    Πέρα από πλάκα πάντως, αυτό φωνάζω κι εγώ από την πρώτη μέρα: κάθε μπλογκ έχει δικό του χαρακτήρα και προσωπικότητα – ενίοτε του ή των κατόχων του.
    Δεν είναι όλα τα blogs το «ίδιο πράγμα», για να τα τσουβαλιάζει ο εκάστοτε για την εκάστοτε σκοπιμότητά του.

    Τώρα με συγχωρείτε, πάω να ψωνίσω καπνό online και να δω πώς πάει το εμπόριο λευκής σαρκός και λαθραίων όπλων, με το οποίο ασχολούμαι τελευταίως.

  18. x-psilikatzoy

    Τί θα γίνει ρε με εσάς τους… τους μπλόγκερς, θα αφήσετε ήσυχο το στεφάνι μου να δούμε Μάκη; 😀

    p.s.: Εγώ ρε ρεμάλια, ο Παπαγιάννης;;;; Ούτε μία μέρα δε «ψόφησα» και αμέσως να μου βεβηλώσετε τη μνήμη; 😛

    (miss u much)

  19. kaltsovrako

    Δε ξέρω!
    Περιμένω εναγωνίως το Μάκη να μου το επιβεβαιώσει. Αυτός Ξέρει. (τύφλα να έχουν 48 κατασκευαστες πλυντηρίων μαυρου χρήματος)

  20. Rodia

    Αν δεν το ειδες, ενημερωνω 🙂

    Το Βαρύ ζειμπέκικο του ίντερνετ

    Μπαίνω και κόβω κίνηση
    καίγονται οι κεφτέδες!
    -ωχ, μανα μου-
    Στα τρολλ θα κανω μήνυση
    και αγωγή στους τζέδες

    Α, ρε ιντερνέτ,
    το ‘χει το κισμέτ
    να με τυραννείς
    και να με πονείς
    βάι βάι βάι
    ωχ, μανούλα μ’

  21. anisixos

    Η Ψιλικατζου παντως ηταν καλη κοπελα και συμπαθητικη.Την ειδα και στην τηλεοραση και μου αρεσε.Το μπλογκ της ομως ηταν πολυ βαρετο.
    Δε λεω οτι εκβιαζε μεσω του press-gr, φυσικα και δε θα το εκανε αυτο, αλλα πιθανον θα μπορουσε να γραφει περιστασιακα εκει, αφου ηταν δημοφιλης.Και μπορει να εκανε και κριτικη σε καποια προσωπα.Και μπορει γι’ αυτο να ηθελε να απεχει τωρα απο το blogging.Ειναι αλλος ο λογος; Ποιος ειναι;
    Καλυτερα παντως να εκλεινε το μπλογκ του ο πρεζα.

  22. kaltsovrako

    @ anisixos,
    Τράβα καμμιά παχιά να ξελαμπικάρεις πρώτα και όοοοταν μεγαλώσεις, έλα να τα πούμε σαν άνθρωποι. Όσο λες μαλακίες από δω και από ‘κει, τόσο θα σε χλευάζω. Τέλος.

    @ Ροδιά, μεράκλωσα… ο blogger!
    😉

  23. harisheiz

    Αν ο Παπαγιάννης είναι ανάμεσα στους 3 «καλύτερους» (χαχα… τι γαμάτη λέξη!) bloggers μου επιτρέπετε εγώ να είμαι ανάμεσα στους 3 πιο λιπαρούς (έχω 40 μοσχαναθρεμμένες Ολλανδικές αγελάδες στο blog μου); Σόρρυ για το σουρεάλ του πράγματος αλλά νομίζω ότι το να δηλώνεις «λιπαρός» δεν έχει πολύ διαφορά από το να δηλώνεις «καλύτερος», καλύτερος ως προς τι; Ευτυχώς είμαι μακριά και δεν βλέπω τηλεόραση!

    Α! Κωνσταντίνα γύρνα πίσω, επώνυμα ή ανώνυμα, με το παλιό ή με νέο blog δεν έχει σημασία, απλά γύρνα. Είναι κρίμα να λιγοστεύουν οι υγιείς φωνές σε μια περίοδο που πληθαίνουν επικίνδυνα οι αλαλαγμοί!

  24. Summertime

    «Βγαίνει τίποτα;»

    Με τα ναρκωτικά έχω κάτι ζητηματάκια εκτελωνισμού – no big deal, το trafficking προχωράει αναμενόμενα και οι περυσινοί ισολογισμοί για το εμπόριο όπλων είναι άκρως ενθαρρυντικοί.
    Όμως, όπως θα είδατε όλοι, οι εκβιασμοί είναι το καινούριο trend. Έχουν απόδοση 5.5 εκατ ευρώ ανά mail.
    Μόνο στο δίκτυο γίνονται αυτά ρε!

    ΥΓ.
    Ανήσυχε, είσαι πολύ βαρετός. Καλύτερα να έκλεινες το μπλογκ σου εσύ. Δεν λέω ότι εκβίαζες, αλλά είσαι τόσο απονενοημένος που μπορεί να το έκανες κι αυτό χωρίς να το καταλάβεις. Συνέχισε την καλή δουλειά.

  25. kaltsovrako

    @ harisheiz

    «Ευτυχώς είμαι μακριά και δεν βλέπω τηλεόραση!»
    Χ-Α-Ν-Ε-Ι-Σ. Δε σου λέω τίποτ’ αλλο. Xάνεις.

    Θα παρακαλούσα του φίλους σχολιαστες να μην απευθήνονται στην ψιλικατζού μέσω αυτού του ΥΠΕΡΓΑΜΑΤΟΥ, ΥΓΕΙΕΣΤΑΤΟΥ και ΕΠΙΠΕΔΑΤΟΥ ΚΥΡΙΩΣ -θα έλεγα- blog. Αλλο το ενα, άλλο τ’ αλλο.

    Στο κάτω-κάτω της γραφής είμαι πολύ καλύτερος της. Απλά ντρέπομαι να το δείξω.

  26. Γιώργος Μαργαρίτης

    είμαι μεσα στους 3 καλύτερους bloggers στην Ελλάδα

    Λολ! Ποιο από τα τρία καλύτερα blog είναι? Να υποθέσω το μακρύτερο?

    Μή ξεχνάτε πως στο διαδίκτυο αναπτύσσεται μεγάλο κύκλωμα πορνογραφίας

    Μάλλον θα διάβασε το τελευταίο μου ποστ που είχε τίτλο «Έλα αιδοίο στον τόπο σου» και θα το εξέλαβε ως προτροπή να επιστρέψουν οι ντόπιες πουτάνες στην Ελλάδα, καθώς έχει παραγίνει το κακό με το εμπόριο εγχώριων ιερόδουλων στο εξωτερικό.

    (note to myself: να θυμηθώ να σβήσω από το blog μου τη φωτό του Χάρη Τομπούλογλου, μπορεί να θεωρηθώ πορνογράφος…)

  27. edgekiter

    Ειμαι ο Τασος ο Παντος και εχω να δηλωσω οτι ειμαι και εγω ενας απο τους 3 καλυτερους bloggers στην Ελλαδα.Και επισης και μεσα στα καλυτερα μπακ, μεσα ειμαι…
    Ρε θα μας τρελανουν ολους αυτοι…

  28. harisheiz

    Καζαντζίδη ε; Κοίταξε, είμαι αρχιτέκτονας στην Ολλανδία, όχι ανθρακωρύχος στο Βέλγιο, αλλά μη φανταστείς ότι έχει και μεγάλη διαφορά! Ρίξε έναν Καζαντζίδη και στο τσακίρ κέφι βάλε και λίγο Μάκη! Ποιόν Μάκη κατάλαβες; Αυτόν τον Μάκη λέω: http://www.youtube.com/watch?v=FPYz9Y_O398

  29. kaltsovrako

    Αυτός ήταν ο μοναδικός Μάκης που υπήρχε μέχρι που εμφανήσθηκε ο μουσάτος δια να δημιουργηθεί η οργάνωση για την προστασία του είδους Μάκης-Μάκης. Respek 4 Μακης ειλικρινά.

    Πάρε και μια δικιά μου αφιέρωση (άσχετη μέν, αλλα από τα αγαπημένα μου)

  30. harisheiz

    Υπέροχο, που είναι αυτή η Ελλάδα αλήθεια; Πήξαμε στους φασίστες, στις Τατιάνες και στους Θέμους… Και μια που έστειλες Παπάζογλου σου στέλνω κι εγώ αυτό για καληνύχτα:

    …κι αν ανεβάζω στο blog μου την σημαία ανάποδα, είναι γιατί η Ελλάδα είναι πολλά παραπάνω από μια σημαία και ένας ύμνος!

  31. manos antonaros

    O blogger Ανευλαβής φέρνει μέσω internet καπνό από την Ολλανδία.
    Eγώ πάντως μια φορά που κάθισα δίπλα του, για μπουρούχα μου φάνηκε, αδελφέ.

  32. roidis

    Συγνώμη, με το συμπάθιο δηλαδής, αυτός ο… anisixos έχει και blog?

    καταλάβατε πως τσουβαλιαζόμαστε όλοι λες κι είμαστε ίδιοι;

  33. Summertime

    Διαβάζω ότι όπως γράφεις, είναι |για τον Manifesto| αλλά θαμπορούσαμε να αναρτήσουμε την δεύτερη εικόνα αυτού του ποστ σου στο Ελευθεροσκοπευτάδικο;

  34. kaltsovrako

    @ Summertime, για το μανιφέστο των «bloggers» εννοώ και δε μιλώ για καμμιά εικόνα. Φράση έχω σημειώσει με αστερίσκο. Ό,τι θες πάρε (κι έχω και φρέσκο λεμε, πάρετε!)

    😉

  35. Okyrios

    Eπιτέλους διαλέξτε τα 3 χειρότερα μπλόγκ μπάς και το όνειρο μου γίνει πραγματικότης και λάβω και εγώ κάποια διάκριση

    Λοιπόν το καινούργιο μπλόγκ τής Ντίνας θα είναι αυστηρά συνδρομητικό και θα το ονομάσουμε είτε Χ-Χ-psilikatzoy είτε Καλτσόβρακα είτε πρώην δημοκρατικό ιστολόγιο τής πολύ νότιας Μακεδονίας Νομίζω και οι 3 προτάσεις μου αποτελούν βάση συζήτησης.
    O Kyrios Μάθιου

  36. dimitris-r

    Συγνώμη αλλά θα το πω:
    Τους μπλόγγερς τους υποστηρίζει ο Τέρενς Κουίκ!
    Χμ!!!
    Καλτσόβρακε σ’ έφαγε η ευγένεια και το Ladies first!
    Πως της επέτρεψες να φύγει πρώτη; Πάτα πόδι!
    Πάω να γράψω το κομμάτι μου τώρα και μη μ’ ενοχλήσει κανείς…
    Δ.Ρ.
    (ένας από τους τρεις πιο νόστιμους bloggers)
    🙂 μιας και μοιραζόμαστε τίτλους είπα να πιάσω στασίδι!

  37. scarface

    Ο Μάκης είπε ότι ακολουθούν οι Αμερικάνοι τα διαδυκτιακά μας «ίχνη» και μπαίνουν στα σπίτια μας και μας παρακολουθούν.
    Το τελευταίο καιρό έχω χάσει το κομπολόι μου , μήπως μπορούν να με βοηθήσουν οι Αμερικάνοι, κάπου στο σπίτι πρέπρι να ‘ναι ρε γαμώτο.

  38. Παράθεμα: Press-gr « Φιλοπατρία
  39. Παράθεμα: crazymonkey » Μπάι Μπάι
  40. mpampakis

    Φαντάζομαι εδώ και ώρα τους γνωστούς και μη εξαιρετέους που λες να τραβάνε εφαρμοστή μάσκα (σε στυλ Τομ Κρουζ στις Επικίνδυνες Αποστολές) και να εμφανίζεται ο Παπαγιάννης – και δεν μπορώ να κρατηθώ από τα γέλια. 🙂

    χε χε χε χε

  41. inspirat0r

    πάντως πολύ δούλεμα έχει πέσει από την TV για τα blogs γενικότερα… λένε ότι θέλουν και ότι τους βολεύει. λολ δηλαδή.

  42. kyanos

    Μετά από έγκυρες πληροφορίες από το http://unpress-gr-ftou-kai-bgeno.blogspot.com (που πείσω από αυτό κρύβετε το επιτελείο του maki [malon]) γίνεται έρευνα από τον Μακι για την ανακάλυψη του καινούργιου ΚΡΥΦΟΥ blog της psiligkatzous. Ύστερα από διαρροές μάθαμε ότι θα περιέχει το λέξει supermarket στο user name ή στο domain ή στο footer ή σε κρυφό κώδικα στην html. Με ένα search στο google με το όνομα supermarket θα καταλάβετε…

  43. zardoz

    αφιερωμενο σε ολους τους μπλογκερς





    σε περιπτωση που σας κλεισουν , οι παλαιοτεροι γραφαμε
    ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ κ αλλα
    με μπογιες στους τοιχους, ,ΤΙΜΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ του λαου μας

    = Ζ =

    Υ.Γ. σε περιπτωση υλοποιησης των σχεδιων φιμωσης
    των μπλογκ , εποικηνωνηστε με τον καλτσο
    διαθετω και 15κιλα ……………(χρωμα εννοειτε)

  44. aristofanis

    Παιδιά, λες μπλόγκερ στους γύρω σου και σε κοιτάνε με μισό μάτι. Τι κρεατομηχανή κι αυτή η τηλεόραση… Πάντως κι αυτός ο Καψαμπέλης πολύ «καμμένος» ρε παιδί μου, που πήγε ο λόγος με επιχειρήματα που επικρατεί στη μπλογκόσφαιρα, μόνο κραυγές βγάζει.

  45. vangelakas

    Κάτι σοβαρό πρέπει νά τρέχη, τελικά καλό είναι νά ανοίγουμε καί τήν τιβή πού καί πού. Σόρρυ γιά τό μaλaκisμένο μου σχόλιο, απλώς μού έλειψες καλέ μου Κ.

  46. vangelakas

    Επειδή πραγματικά μέ ενδιαφέρει τό ζήτημα, αλλά δέν έχω ακούσει τίποτε, τί είναι αυτό τό περί μανιφέστου ρέ παιδιά;

  47. Παράθεμα: Εισαγγελική παρέμβαση για ΜΜΕ και blogs - πλήττεται η ελευθερία μας; « Καρότο και Μαστίγιο
  48. redfan

    Χαλαρα, στην Ελλαδα ολοι εχουν αποψη για ολα. Τι κι αν ο Ευαγγελατος ακουει μπλογκ και σκεφτεται λουκανικο στα καρβουνα, ο ανθρωπος ειναι γνωστης παει και τελειωσε.

  49. redfan

    Αλλα αμα παω εγω και του πω (οχι στον Ευαγγελατο στον καθενα) «Τι λες μωρε παπαρι που δεν ξερεις που σου πανε τα τεσσερα?» θα με τρεχουνε στα κρατητηρια. Οταν αυτοι λενε μπουρδες (σικ) δεν τρεχει μια..

  50. omadeon

    Ως γνωστόν είμαι εκτός συναγωνισμού διότι έχω το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ καλό μπλογκ αλλά το έχω σε κονσέρβα για εξαγωγή εκτός Ελλάδος μέσα σε κρύπτη Σκοπιανού φορτηγού. ΓΙ’ ΑΥΤΟ και γράφω ενίοτε στα Αγγλικά, τα Ελληνικά τα έχω μόνο για φέης κοντρόλ και ξεκάρφωμα, όταν τους τη βγω από πάνω ως νέος Αδωνις (Ομαδεωνιάδης) εκπρόσωπος του ΑντιΛΑΟΣ (ή αντίλαλος)…

    Πάντως ΤΙ σας πείραξε το μανιφέστο και το σνομπάρετε όλοι οι παλιοί λες και σας περιόρισε να’ ούμε; Μια χαρά είναι για τον περιορισμένο σκοπό που εξυπηρετεί, να βάλει ορισμένα πράματα στη θέση τους.

    Αντί να λέμε μαλακίες ας πούμε και κάτι ζουμερό για τις θέσεις που περιέχει το μανιφέστο. Εγώ αρχικά επηρεάστηκα εναντίον του και μετά ανακάλυψα ότι σε ελάχιστα μπορώ να διαφωνήσω.

    Να συμπληρώσουμε μπορούμε, φυσικά. Να διαφωνήσουμε, όμως, σε ΤΙ ακριβώς; Πολλή γκρίνια και σνομπάρισμα για το τίποτα.

  51. Παράθεμα: Το μανιφέστο των blog (και οι αντιδράσεις των blog απέναντί του) - ένας εκτενής απολογισμός! « OMADEON
  52. Γιώργης Χολιαστός

    Απαντάω στον «άλου φαν Μαρξ»
    Ωραίο το ποίημά σου(μιλάω λογοτεχνικά) με τους δέκα μπλόγκερς.
    Το ξέρεις ότι είσαι ποιη΄της-ή δε σ’ ενδιαφέρει;

  53. Σοφια

    Μεγάλη καούρα έχουνε για το ποιός και τι στα μπλόγκ. Από τις κρυάδες που λένε μάλλον ούτε έχουν ούτε μπλογγάρουν, γενικά. Εγώ σταμάτησα λίγο, για να δω και άλλα πράγματα, π.χ. το δικό σου το οποίον πολύ μου αρέσει.
    Άντε, καλή βδομάδα

Σχολιάστε